اخبار 680 روز پیش
بدون دیدگاه

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان

یادگیری زبان انگلیسی از مهم‌ترین مواردی است که باید والدین برای کودکان‌شان در نظر بگیرند و با توجه به اینکه در حال حاضر بیماری کرونا کلاس‌های حضوری را تحت تأثیر قرار داده است.

هم خانواده‌ها و هم موسسات زبان انگلیسی به فکر برگزاری آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان افتاده‌اند. به طور کلی با وجود دسترسی راحت همه‌ی افراد خصوصاً کودکان به اینترنت، یادگیری زبان انگلیسی یا هر هنر دیگری راحت شده است. اما همانطور که می‌دانید برای تسلط به این زبان، در کنار استعداد باید از اساتید و موسسات معتبر نیز استفاده کرد. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در زبانکده راه نوین با شما عزیزان صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

مزایای آموزش آنلاین (غیرحضوری) انگلیسی

به طور کلی آموزش آنلاین (مجازی) مزیت‌های خاص خودش را دارد که این موضوع برای زبان انگلیسی بیشتر مورد توجه است. در واقع اگر بخواهیم درباره‌ی مزیت‌های آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان صحبت کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

– دسترسی آسان به کلاس. بدون شک از بهترین مزایای آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان دسترسی آسان به کلاس در هر زمان و مکان است. ضمناً با توجه به اینکه رفت و آمد کودکان به کلاس‌های حضوری، زمان زیادی را از والدین صرف می‌کند، این موضوع حتی برای خانواده‌ها نیز دارای اهمیت خواهد بود.

– کاهش هزینه‌ها. همانطور که می‌دانید اگر بنا به برگزاری حضوری کلاس‌های زبان انگلیسی باشد، طبیعتاً شهریه‌های دریافتی از والدین افزایش می‌یابد چرا که هزینه‌ها در قالب اجاره ساختمان و… سر به فلک کشیده است. از طرفی هزینه‌های رفت و آمد به کلاس نیز وجود دارد که با توجه به آنلاین بودن کلاس‌ها در نظر گرفته نخواهد شد.

– تعامل بیشتر. تجربه نشان داده است که برگزاری کلاس‌های آنلاین سبب افزایش تعامل کودکان، مخصوصاً برای افراد درون‌گرا شده است. در واقع بسیاری از کودکان به دلیل خجالتی بودن، توانایی برقراری ارتباط در کلاس‌های حضوری را ندارند و کلاس زبان آنلاین کودکان این فرصت را به این افراد می‌دهد که توانایی‌هایشان را بروز دهند.

ویژگی‌های بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان

اگر خانواده‌ها در تلاش برای پیدا کردن یک مرکز معتبر برای آموزش زبان انگلیسی کودکان‌شان باشند، باید به موارد مختلفی توجه کنند که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • روش تدریس. خیلی مهم است که در آموزش زبان انگلیسی از چه روشی برای تدریس استفاده می‌شود، خصوصاً برای کودکان که انتخاب شیوه تدریس کاملاً حساس‌تر است. به طور کلی آموزشگاه‌های تدریس زبان انگلیسی می‌توانند از روش‌های نوین مانند آموزش بر اساس سیستم Phonics، آموزش بر مبنای Body language، آموزش از طریق شعر یا موسیقی، آموزش بوسیله‌ی بازی با سرگرمی و مواردی از این دست استفاده کنند. بنابراین بررسی این موضوع قبل از انتخاب بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی دارای اهمیت است.
  • استفاده از اساتید برجسته. آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان از حساسیت‌های بیشتری نسبت به دیگر سنین برخوردار است، به همین دلیل انتخاب اساتید برجسته و باتجربه در این زمینه بسیار مهم است. لذا توصیه می‌کنیم حتماً به این موضوع توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه‌ی ایده‌آل به دست آورید.
  • بکارگیری از فیلم و کلیپ‌های آموزشی. به طور کلی در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، فیلم‌های آموزشی می‌توانند یادگیری را افزایش دهند که البته این تکنیک در همه‌ی آموزشگاه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود. ضمناً توجه داشته باشید کلاس‌های آنلاین بازخورد بیشتری نسبت به کلاس‌های آفلاین دارد چرا که در صورت پیش آمدن ایراد یا ابهام، بلافاصله می‌توان با اساتید تدریس در ارتباط بود.

معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

در هر شهر و دیاری که باشید، مثلا در اصفهان انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان کار دشواری است اما با وجود بعضی از موسسات یا زبانکده‌ها می‌توان به یادگیری زبان انگلیسی حتی برای کودکان نیز امیدوار بود. در حال حاضر آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در اصفهان با استفاده از بهترین اساتید در زبانکده‌ راه نوین در حال اجراست که تاکنون نتایج شگفت انگیزی داشته است.

در واقع در این زبانکده که کلیه‌ی آموزش‌ها به صورت آنلاین در نظر گرفته شده، از روش‌های نوین برای یادگیری زبان استفاده می‌شود که کودکان در همان چند جلسه اول می‌توانند به درک کاملی از زبان انگلیسی که یک زبان مشترک بین همه‌ی افراد در نقاط مختلف جهان است، دست یابند. به طور کلی روش کار این موسسه به این صورت است که در ابتدا موارد مربوط به تعیین سطح کودکان برای حضور در کلاس‌های آنلاین برگزار می‌شود و سپس با استفاده از به روزترین متدهای علمی دنیا آموزش آنلاین زبان انگلیسی در نظر گرفته می‌شود. از ویژگی‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در زبانکده راه نوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از محیط شاد و جذاب برای آموزش و جذب بهتر کودکان برای یادگیری
  • استفاده از روش‌ها به روز تدریس همراه با کتاب و فیلم‌های مناسب
  • استفاده از موسیقی و کاردستی به جهت تدریس روان‌تر
  • استفاده از سیلابس علمی پربازده
  • ارائه پشتیبانی آنلاین برای کودکان زبان آموز
  • استفاده از دبیران و اساتید برجسته که دوره‌های ttc را نیز پشت سر گذاشته‌اند
  • امکان تعامل بین زبان آموز و اساتید با استفاده از برنامه‌های آنلاین مانند واتساپ و..

آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان با زبانکده راه نوین

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه احساس می‌کنید که به یک مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان نیاز دارید کافی است که با متخصصان زبانکده راه نوین در ارتباط باشید. این تیم تخصصی با دارا بودن امکانات و اساتید برجسته سعی کرده است تا بهترین خدمات را به کودکان علاقه‌مند به زبان انگلیسی ارائه کند. استفاده از کتاب‌های فوق العاده موثر برای یادگیری زبان در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان از نقاط بسیار با اهمیت زبانکده راه نوین است که این موسسه را به نسبت سایر زبانکده‌ها متمایز کرده است. این موارد سبب افزایش کیفی تدریس آنلاین زبان انگلیسی شده است. ضمناً آموزش آیلتس، گویندگی به زبان انگلیسی، اسپیکینگ فوق سریع و مواردی از این دست نیز در برنامه‌ی تدریس این زبانکده وجود دارد که بنا به نیاز زبان آموزان قابل ارائه خواهد بود. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات زبانکده راه نوین بهره ببرید، توصیه می‌کنیم که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب با مشاوران و مدیران این مجموعه‌ی تخصصی در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاورره می‌توانید به آدرس اینترنتی http://www.karinoway.ir/ مراجعه نمایید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *