اخبار 857 روز پیش
1 دیدگاه

ژست زشت و خجالت آور “ریحانه پارسا” تو ترکیه؛ چی شد که به اینجا رسیدی؟

مطمئنا گشت ارشاد 3 آخرین حضور ریحانه خانوم پارسا در سینمای ایران بوده و خانم بازیگر دیگه رنگ سینما و تلویزیون ایران را نخواهد دید.

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران این روزها به خاطر اکران گشت ارشاد 3 حسابی بر سر زبون ها افتاده و اصلا خیلی ها به خاطر حضور او این فیلم دیدند. مطمئنا گشت ارشاد 3 آخرین حضور ریحانه خانوم پارسا در سینمای ایران بوده و خانم بازیگر خوش سیما و البته بااستعداد دیگه رنگ سینما و تلویزیون ایران را نخواهد دید.

به گزارش «شایانیوز»، ریحانه سریال پدر که این روزها اوضاع خوبی نداره خیلی زود پله های ترقی رو طی کرد و تبدیل به یه چهره مطرح در سینما و تلویزیون شد. اما دختر اول سینمای ایران ظرفیت این همه دیده شدن رو نداشت و خودش با دستای خودش همه چی رو خراب کرد.

مهاجرت به ترکیه آغاز افول خانم پارسا بود او از وقتی که به ترکیه رفت هر روز یه کار جدید و شروع کرد و با یه برنامه جدید خواست سر زبونا باشه برای دیده شدن هم از هیچ کاری ابایی نداشت به خانوادش توهین کرد، عکس های برهنه از خودش منتشر کرد حتی گفت که میخواد در فیلم های مبتذل بازی کنه آخرین کارش هم بازی تو یه فیلم ترکی بوده که احتمالا چندان موفق نخواهد بود.

شاید حالا که ریحانه خانم به ته خط رسیده و به قول خودش همه پولاش تموم شده و کارش به فروش لپ تاپ و گوشی موبایلش رسیده داره به این موضوع فکر میکنه که اگر تو ایران بود الان دیگه سوپر استار سینمای ایران شده بود و حضورش تو هر فیلمی تضمین فروش اون فیلم بود.

شاید از خودتون بپرسید که چرا کار ریحانه به اینجا رسید؟ آخه ریحانه الان با اون ریحانه ای که تو ایران بود زمین تا آسمون فرق کرده به قدری بلاتکلیف که دیگه خودش هم نمی دونه چی میخواد اون یه روز پشیمون و گریانِ روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هاش هم غمی نهفته است غم و اندوه ریحانه اونقدر زیاد که وقتی شایعه مرگش مطرح شد خیلی ها احتمال دادن که خودکشی کرده.

اینکه چرا ریحانه به این روز افتاده احتمالا به خاطر یه مقایسه غلط بوده او وقتی که مهاجرت کرد فکر میکرد میتونه پا جای پای گلشیفته بزاره اما تفاوت ریحانه خانوم پارسا با گلشیفته این که ریحانه با یه سریال به یکباره گل کرد و معروف شد اما گلشیفته بازیگری است که پله پله پیشرفت کرد و تبدیل به یک چهره مطرح در دنیای بازیگری شد. گلشیفته وقتی مهاجرت کرد فیلم فاخری مثل میم مثل مادر توی کارنامه کاریش بود با کارگردان معروفی مثل اصغر فرهادی و داریوش مهرجویی کار کرده بود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نام گفت:

    توهین چ سودی داره/