اخبار 840 روز پیش
بدون دیدگاه

وام ۵۰ میلیونی زنان / مشمولان چه کسانی هستند؟

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر تسهیلاتی را به زنان می‌دهند که در این گزارش به معرفی این بانک‌ها پرداخته شده است.

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر تسهیلاتی را به زنان می‌دهند که در این گزارش به معرفی برخی از این بانک‌ها پرداخته شده است.

بانک دی

این بانک به زنان شاغل و غیرشاغل تسهیلات می‌دهد. مبلغ این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان مشخص شده است. البته متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در شعب بانک دی اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با حداق موجودی دو میلیون تومان کنند.

بعد از آن متقاضی دریافت وام از محل امتیاز میانگین حساب خود، کارت اعتباری حداکثر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، با نرخ ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه دریافت کنند. در واقع اقساط ماهانه این وام یک میلیون و ۸۰۷ هزار تومان تمام می‌شود.

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در طرح بانوی ایرانی خود در ازای سپرده‌گذاری در بانک به زنان وام می‌دهد. متقاضیان دریافت این وام نسبت به مدت سپرده‌گذاری و مبلغ سپرده خود می‌توانند از بانک وام دریافت کنند.

شرایط دریافت وام از این بانک به این صورت است که هر فرد با یک ماه سپرده‌گذاری و به نسبت ۵۰ درصد از مبلغ سپرده شده می‌تواند با نرخ تسهیلات ۱۸ درصد و با بازپرداخت شش ماهه از بانک کشاورزی وام بگیرد.
اگر مشتری چهار ماه در بانک سپرده‌گذاری می‌تواند به‌ازای ۸۵ درصد از مبلغ سپرده خود وام با نرخ تسهیلات ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه دریافت کند.

بانک ملت

این بانک هم در طرح پرنیان خود به زنان وام می‌دهد. در این طرح زنان شاغل و خانه‌دار با داشتن یا افتتاح سپرده کوتاه‌مدت ویژه یا بلندمدت با حداقل موجودی ۱۰ میلیون تومان نزد هر یک از شعب این بانک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

اما مزایای این طرح چیست؟

همان‌طور که بانک ملت اعلام کرده است متقاضیان دریافت این طرح امکان خرید بیمه‌نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی و بدون نیاز به انجام معاینات پزشکی را دارند.

همچنین امکان سرمایه‌گذاری بلندمدت تا ۳۰ سال از طریق واریز تدریجی و دریافت سود علی‌الحساب ۱۶ درصد به صورت تضمینی و دریافت سود مشارکت در منافع حاصل از سرمایه‌گذاری تا سقف ۹۰ درصد را دریافت می‌کنند.

مشتریان این وام همچنین امکان استفاده از تسهیلات کارت اعتباری تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری خود را پیدا می‌کنند و تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون ضامن می‌توانند وام بگیرند.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *