اخبار 897 روز پیش
بدون دیدگاه

گلزن فجر به استقلال:در عراق کارگری می کردم!/عکس

مدافع گلزن تیم فجرسپاسی گفت که رسیدن به تک امتیاز مقابل استقلال، کمترین حق تیمش بوده است.

ورزش سه: استقلال در آستانه کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ بیست و یکم قرار داشت که ضربه سر سیروان قربانی مدافع پیش‌تاخته تیم فجرسپاسی بالاتر از دستان حسین حسینی باعث شد تا گل تساوی در دقیقه 90+5 رقم بخورد و استقلال در لحظات پایانی پیروزی را از دست بدهد و از آن‌سو تیم میزبان به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

پس از پایان تقابل استقلال و فجرسپاسی شیراز، سیروان قربانی مدافع تیم فجر که توانست گل تساوی را در لحظات پایانی بازی برای تیمش به ثمر برساند، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدارا هزار مرتبه شکر که خیلی خوب توانستیم بجنگیم، حق‌مان این نبود که ببازیم، حالا کارشناسان نظر بدهند که این صحنه پنالتی بود یا نه اما خداراشکر که تیم تا لحظه آخر جنگید و پا پس نکشید و توانستیم یک گل خیلی خوب در لحظات پایانی بزنیم.

وی افزود: گل خوبی بود، این یک امتیاز کمترین حق‌مان در مسابقه امروز بود؛ استقلال تیم فوق‌العاده خوبی بود، تیم یکدستی بود و سه بازی متوالی را برده بود و بازی خیلی سختی بود اما خداراشکر که توانستیم یک امتیاز را بگیریم که ارزش سه امتیاز را برای ما داشت.

قربانی در واکنش به حضور هواداران پشت درب ورزشگاه گفت: بله هواداران آمده بودند، خدا کند که زودتر درب ورزشگاه‌ها باز شود و آن‌ها را در ورزشگاه ببینیم چون جایشان واقعا خالی است.

مدافع فجرسپاسی درباره روزهای سختی که در لیگ عراق گذراند، توضیح داد: آن‌جا واقعا خیلی اذیت شدم، روی غلتک افتاده بودم که متاسفانه داعش و … آمدند و شرایط به هم ریخت و البته به ایران برگشتم؛ البته من به عراق برای کارگری رفته بودم نه فوتبال! آن‌جا کار و شغل هم نبود و خداراشکر که توانستم با وساطت صاحب کارم تستی دادم و مدتی در آن‌جا بودم. در بازگشت از لیگ عراق هم که در نفت آبادان بودم و نفت مسجدسلیمان و امسال هم که در تیم فجرسپاسی بودم.

سیروان قربانی درباره تجربه گلزنی به سرخابی‌های پایتخت گفت: خیر قبلاً به هیچکدام از تیم‌ها گل نزده بودم؛ خیلی لذت داشت و چسبید چون واقعا زحمت کشیدیم و خداراشکر که مزد زحمات را گرفتیم.

مدافع فجر درباره تعطیلی لیگ هم گفت: شنیده‌ام که لیگ 21 روز تعطیل می‌شود، ظاهراً تیم ما هم 2-3 روز استراحت می‌کنند و بعد از آن‌هم بر می‌گردیم تا خودمان را برای هفته پنجم آماده کنیم.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *