اخبار 914 روز پیش
بدون دیدگاه

با ارزان ترین یخچال فریزر های ایرانی و خارجی بازار آشنا شوید

از ملزومات هر آشپزخانه ای بدون برو برگرد یخچال فریزر است؛ وسیله ای پرکاربرد که در همه خانه ها پیدا می شود.

اما خرید یخچال های گران قیمت برای هر خانواده ای میسر نیست؛ با این حساب اکنون قرار نیست به سراغ یخچال های ساید بای ساید یا دیگر انواع گران قیمت یخچال برویم. از طرف دیگر بدون در نظر گرفتن یخچال های کوچک یا اصطلاحا صندوقی که موارد مصرف خاص دارند و طبیعتا قیمت پایین تری نیز دارند؛ در ادامه این مقاله زنبیل به معرفی ارزان ترین یخچال فریزر هایی می پردازیم که حداقل 14 فوت ظرفیت داشته باشند و حتما شامل هم یخچال و هم فریزر باشند تا برای یک خانواده 2 تا 3 نفره قابل استفاده باشند.

ارزان ترین یخچال فریزرهای خارجی:

در میان یخچال فریزرهای خارجی ال جی، سامسونگ، دوو و تی سی ال؛ برندهایی هستند که به معرفی ارزان ترین مدل های آنها می پردازیم.

یخچال فریزر ال جی مدل LG BF320

شرکت کره ای ال جی یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده یخچال فریزر در دنیاست. رده قیمتی یخچال های ال جی در بازار ایران نسبت به برند های خارجی دیگر نسبتا بالاتر است. با این وجود ارزان ترین یخچال ال جی در حال حاضر مدل LG BF320 است که در رنگ سفید حدود 27 میلیون تومان و در رنگ تیتانیوم حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. این یخچال فریزر از نوع فریزر پایین با ظرفیت کل 16 فوت ، ظرفیت کل ناخالص 347 لیتر و 4 طبقه یخچال است. سایر امکانات این مدل یخچال ال جی شامل سیستم جریان هوای چندگانه و فناوری Smart ThinQ می شود.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT53K6540SL

در کنار ال جی، سامسونگ دیگر برند بزرگ و موفق کره ای در زمینه تولید یخچال فریزرهای مرغوب و با کیفیت خارجی محسوب می شود. به لحاظ قیمتی سامسونگ نیز مانند ال جی قیمت های نسبتا بالایی دارد. در میان مدل های یخچال فریزر سامسونگ ، مدل RT53K6540SL قیمت مناسب تری دارد و 23 میلیون تومان به فروش می رسد. این یخچال فریزر از نوع فریزر بالا با ظرفیت کل 19 فوت و 542 لیتر ناخالص و 3 طبقه یخچال است. از سایر امکانات این یخچال سامسونگ به سیستم Twin Cooling Plus برای سرمایش مجزای یخچال و فریزر و حفظ تازگی مواد غذایی، می توان اشاره کرد.

یخچال فریزر دوو مدل D4BF-1077LW

یکی دیگر از برندهای معتبر و پرفروش خارجی در کشور برند کره ای دوو است که محصولات آن تحت لیسانس دوو در ایران تولید می شوند و تنوع بالایی در تولید یخچال فریزر دارد. قیمت یخچال فریزرهای دوو از دو برند سامسونگ و ال جی در مدل های ارزان تر به طرز آشکاری مناسب تر است. مدل D4BF-1077LW یک یخچال فریزر فریزر پایین به قیمت حدود 11 میلیون تومان است که ظرفیت 24 فوت و 367 لیتر ناخالص دارد 4 طبقه یخچال و 1 طبقه فریزر در این مدل یخچال فریزر دوو تعبیه شده است. امکانات قابل ذکر دیگر این مدل دوو قابلیت کنترل رطوبت و طبقه نگه دارنده بطری تاشو آن است.

یخچال فریزر TCL مدل B360 AW

برند چینی TCL که توسط شرکت مادیران در ایران پشتیبانی می شود سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را در دنیا از آن خود کرده است. یخچال فریزرهای برند تی سی ال هم به لحاظ قیمتی در مدل های ارزان تر قابل قیاس با برند دوو هستند و قیمت های مناسب تری از دو برند ال جی و سامسونگ دارند. مدل B360 AW به قیمت حدود 10 میلیون و 280 هزار تومان عرضه می شود و ظرفیت کل ناخالص 358 لیتر دارد و 3 طبقه یخچال د ر بالا و فریزر پایین آن قرار گرفته است. صفحه نمایش LED با پنل لمسی، سیستم كنترل دمای هوشمند و سیستم گردش هوای چندگانه امکانات دیگر این مدل یخچال فریزر تی سی ال هستند.

ارزان ترین یخچال فریزرهای ایرانی:

حال در بین یخچال فریزر برندهای ایرانی معتبر امرسان، سینجر و الکترواستیل برندهایی هستند که قیمت های مناسب تری دارند و به معرفی مدل های ارزان قیمت آنها می پردازیم.

یخچال فریزر سینجر مدل T5599D

سینجر یکی از برندهای با سابقه ایرانی است که در تولید یخچال فریزر با قیمت اقتصادی ، انتخاب های مختلفی را پیش روی مشتریان خود قرار داده است. یخچال فریزر فریزر بالای سینجر مدل T5599D به قیمت حدود 6،000،000 تومان فروخته می شود و ظرفیت کل آن 14 فوت و 273 لیتر ناخالص بوده و 4 طبقه یخچال و 2 طبقه فریزر برای آن در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این یخچال تنظیمگر مکانیکی دما، برخورداری از تانک آب و روشنایی داخلی LED به همراه آبریز دستی روی درب یخچال، می باشند.آب

یخچال فریزر امرسان مدل TF14T-305

امرسان نامی است که در صنعت لوازم خانگی بیش از هر چیز به تولید یخچال فریزرهایش شناخته می شود. یخچال فریزر ارزان امرسان مدل TF14T-305 به قیمت حدود 5،800،000 تومان به فروش می رسد. ظرفیت کل این یخچال فریزر فریزر بالای امرسان 15 فوت و 295 لیتر ناخالص است و 4 طبقه یخچال و 2 طبقه فریزر درون آن دیده می شود. قابلیت دیگر این یخچال فریزر، کنترلر مکانیکی آن است.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES14

تولیدکننده دیگر یخچال فریزر ایرانی که محصولات آن عموما قیمت مناسبی دارند برند الکترواستیل می باشد. یخچال فریزر فریزر بالای مدل ES14 که در رنگ سفید به قیمت حدود 6،500،000 تومان و در رنگ تیتانیوم 6،850،000 تومان قیمت گذاری شده و به فروش می رسد. گنجایش کل این مدل یخچال الکترواستیل 14 فوت و 310 لیتر ناخالص بوده و دارای 4 طبقه یخچال و 2 طبقه فریزر است.

یخچال فریزر ارزان قیمت ایرانی و خارجی را از کجا بخریم؟

مراجعه حضوری برای خرید یخچال فریزر خواه برند ایرانی مثل امرسان و الکترواستیل و خواه برندهای خارجی مثل ال جی و سامسونگ باشد، فرآیندی فرسایشی محسوب می شود به ویژه در این شرایط همه گیری بیماری کرونا که اصلا عاقلانه و ایمن به نظر نمی رسد. از طرف دیگر اینکه شما بخواهید از این مغازه به آن مغازه مدل های یخچال را ببینید و به لحاظ امکانات و قیمت، آنها را مقایسه کنید و خرید کنید؛ شاید در نهایت در اثر خستگی مفرط از این کار، انتخابی انجام دهید که نه تنها از آن راضی نباشید بلکه شاید حتی قیمت بالاتری از نرخ اصلی آن یخچال را نیز پرداخت کرده باشید.
اگر می خواهید از دردسر های خرید حضوری رهایی پیدا کنید چه بهتر است که در عصر ارتباطات، به ویژه در این روزها به سراغ روش های خرید آنلاین بروید. یک پیشنهاد خوب برای شما استفاده از فروشگاه اینترنتی زنبیل است. اما چرا زنبیل را به شما معرفی می کنیم؟ دلیل با گارانتی معتبر شرکتی فعالیت می کند و اعتبار خود را در کسب رضایت مشتریان می بیند و در عین حال تمام مجوزهای لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره (معتبرترین نماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت) را دریافت کرده است.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال دوو با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال فریزر اسنوا

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال ال جی

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *