اخبار 960 روز پیش
بدون دیدگاه

خودروهای صفر در محدوده ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان+جدول

بر اساس قیمت خودرو در بازار و خرید و فروش خودروهای صفر، فهرستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بنا بر اگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار و قیمت خودرو در بازار، فهرستی از خودروهای صفر در بازار در محدوده قیمت ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس جدول زیر، برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی ۲۵۹ میلیون تومان، سمند سورن ELX 263 میلیون تومان، پژو پارس سال با قیمت ۲۶۷ و خودرو سمند LX EF7 بنزینی با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان ثبت شده است.

خودروهای جیلی GC6 اکسلنت و پژو ۲۰۶ SD V8 با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند. پژو پارس LX TU5 با قیمت ۳۰۲ میلیون تومان اعلام شده است.

دنا معمولی تیپ ۱ با قیمت ۳۱۹ میلیون تومان، ۳۳۸ میلیون تومان، آریو اتوماتیک ۱۶۰۰cc با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان و جک J4 با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

در بین خودروهای زیر دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای با قیمت ۲۶۷ میلیون تومان نسبت به دیگر خودروها قیمت بالاتری را دارد.

در جدول زیر تعدادی از خودروهای صفر در محدوده ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *