اخبار 962 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین گوشی ها را با مناسبت ترین قیمت از آلین لند بخواهید

معمولا افراد جوان دوست دارند به محض ورود گوشی موبایل جدید به بازار جهانی آن را امتحان کنند. آیا شما جزو این افراد نیستید؟

چیزی که شاید عده زیادی را از خرید گوشی‌های متعدد روز دنیا باز می‌دارد، هزینه زیادی است که باید برای آن بپردازند. چون این روزها قیمت گوشی‌های به‌ویژه پرچمدار به خاطر داشتن امکانات فوق‌العاده فنی و طراحی ظاهر زیبا، نسبتا بالا است و شاید حتی با قیمت چند سکه تمام بهار آزادی برابری کند. البته نکته‌ای که در قیمت‌گذاری گوشی‌ها تاثیر بیشتری دارد، برند است. اجازه دهید چند مورد از این غول‌های بازار را در ادامه بررسی کنیم تا ببینید چرا اکثر افراد خرید گوشی سامسونگ ( https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone/samsung )  یا برندهای دیگری مانند اپل و شیائومی را به نسبت دیگر برندها ترجیح می‌دهند.

 

سیب گاز زده استیو جابز

یکی از گوشی‌های موبایل لاکچری موجود در بازار که عده زیادی باید برای خرید آن پول زیادی پرداخت کنند، مربوط به شرکت اپل می‌شود.اما این شرکت هر بار با معرفی گوشی‌های پرچمدار خود، گوشی‌هایی با کیفیت عالی اما قیمت‌های مناسب هم به بازار عرضه می‌کند. اهالی کوپرتینو با این کار، رویای خرید گوشی آیفون را برای کسانی که بودجه محدودی دارند، به واقعیت تبدیل خواهند کرد. مثلا گوشی‌های سری SE آیفون برای کاربرانی طراحی و تولید شدند که بودجه کمتری دارند. این گوشی‌ها حتی از جدیدترین تراشه اپل بهره می‌برند تا تضمین قدرت و کیفیت آن تا چند سال آینده باشند. به عبارت دیگر با خرید آن‌ها همچنان دستگاه قدرتمندی خواهید داشت.

البته برای خرید گوشی آیفون باید به فروشگاه آنلاینی مراجعه کنید که قیمت‌های رقابتی با ارسال رایگان داشته باشد. فروشگاه اینترنتی آلین لند در زمینه فروش گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی آن فعالیت گسترده‌ای دارد. این فروشگاه آنلاین گزینه انتخابی خوبی برای شما خواهد بود تا نه تنها بتوانید گوشی مورد نظر خود را با قیمت ارزان‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی بخرید، بلکه دیگر لازم نباشد به مراکز فروش حضوری شلوغ مراجعه کنید و وقت و انرژی خود را هدر دهید. به‌ویژه زمانی که در نظر بگیرید یک فروشگاه ممکن است گوشی مد نظر شما را نداشته باشد یا نتوانید قیمت‌ها را در آن سریعا مقایسه کنید.

سامسونگ محبوب دل‌ها

شاید این روزها داشتن گوشی آیفون کلاس خاصی داشته باشد، اما باید بدانید که محبوبیت گوشی‌های سامسونگ در میان رده‌های سنی مختلف هنوز بسیار زیاد است. غول کره‌ای در هر بخشی از بازار برای هر کاربری با هر نوع بودجه‌ای گوشی تولید کرده است. در حال حاضر به خاطر بازار رقابتی میان برندهای مختلف گوشی موبایل، هر کدام تصمیم دارند تا امکانات بهتر و ظاهر زیباتری را برای محصولات خود در نظر بگیرند و از طریق ویژگی‌های مثبت فراوان، متقاضی برندهای رقیب را به سمت خود بکشند.

پرچمدارهای سامسونگ از نظر فنی، دست کمی از گوشی‌های آیفون ندارند و حتی به عقیده برخی منتقدان می‌توانند بهتر باشند. اگر کیفیت دوربین فوق‌العاده خوب، ماندگاری شارژ عالی شارژ باتری و زیبایی را در اولویت قرار می‌دهید خرید گوشی سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. اما آیا می‌دانید متاسفانه بازار فروش چقدر از گوشی‌های سامسونگ تقلبی و فیک اشباع شده است؟ این گوشی‌های تقلبی آن‌قدر از نظر ظاهری به نمونه‌های اصلی شباهت دارند که گاهی افراد متخصص در این زمینه هم قدرت تشخیص نخواهند داشت. پس برای این که گول فروشندگان سودجو را نخورید و گوشی سامسونگ را با قیمتی چند برابر قیمت اصلی خود نخرید، سایت فروشگاهی آلین لند، یک انتخاب مناسب برای خرید گوشی‌های روز سامسونگ است.

در این سایت تمامی مشخصات فنی، ظاهری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های موبایل در اختیار خریدار قرار می‌گیرد تا شخص با در نظر گرفتن تمامی جوانب، گوشی مورد نیاز خود را تهیه کند. محدوده قیمت گوشی‌های سامسونگ بسیار متنوع است. این شرکت سعی دارد با عرضه گوشی‌های موبایل با قیمت‌های گوناگون پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه جهانی با هر بودجه‌ای باشد. از طرفی به نظر می‌رسد که در این مسیر موفق بوده و ادعای ما عنوان برترین تولیدکننده موبایل دنیا برای سامسونگ است. اما شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست ندارید برای خرید یک آیفون یا پرچمدار سامسونگ هزینه زیادی پرداخت کنید. به عبارت دیگر دنبال برند دیگری هستید که محصولات با کیفیت مشابه اما قیمت رقابتی‌تر داشته باشد. چاره چیست؟

 

شیائومی پرقدرت با حرکت به سمت جایگاه برتر

پاسخ سوال قبلی در این بخش است. گوشی‌های شیائومی به خاطر ظاهر زیبا، کیفیت نرم‌افزاری قابل قبول، امکانات فوق‌العاده و قیمت مناسب توانستند دل کاربران زیادی را ببرند. این برند گزینه انتخابی خوبی برای زمانی است که شما گوشی قدرتمندی می‌خواهید اما تمایل ندارید هزینه زیادی بابت تهیه آن بپردازید. جالب است بدانید اخیرا طبق آمار منتشر شده شیائومی توانست برای مدت کوتاهی سامسونگ را کنار بزند و بزرگترین تولیدکننده موبایل در دنیا باشد. این موضوع نشان می‌دهد غول چینی پرقدرت به جلو حرکت می‌کند. امروزه اکثر افراد برای خرید گوشی شیائومی (https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone/xiaomi ) ، سایت‌های اینترنتی را انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید جزو آن دسته از افرادی نباشید که متاسفانه مجبور به پرداخت هزینه بالاتر از مقدار لازم برای خرید گوشی می‌شوند، کافی است در مرورگر خود با تایپ آدرس آلین لند وارد این فروشگاه اینترنتی شوید. چون با انجام این کار در کنار خریداران زیادی قرار می‌گیرید که در این فروشگاه می‌توانند بسیاری از گوشی‌های سری می، ردمی، پوکو و محصولات دیگر شیائومی را با بهترین قیمت پیدا و تهیه کنند.

خرید گوشی بر اساس بودجه یا علاقه؟ مساله این است

قطعا افرادی که پول خرید یک پرچمدار را ندارند، از خرید گوشی آیفون یا گوشی‌های ممتاز سامسونگ و شیائومی فاصله می‌گیرند. اما از آن جایی که دوره گوشی‌های چراغ‌قوه‌دار نوکیا سر آمده است، انتخاب این افراد می‌تواند میان‌رده‌های شرکت‌های بالا باشد که با قیمت مناسب امکانات بالا را دارند. این که گوشی مورد نظر خود را با توجه به بودجه خریداری کنید یا علاقه، به اولویت‌های اصلی و شرایط شما بستگی دارد. در مرحله بعد کافی است همان‌طور که چایی خود را می‌نوشید سری به آلین لند (https://www.alinland.com/)  بزنید و در بخش موبایل این فروشگاه اینترنتی قیمت‌ها را مقایسه کنید. همچنین با مراجعه به این فروشگاه اسرارآمیز می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیزی که روی قیمت گوشی‌های برند شیائومی، سامسونگ و اپل اعمال کرده است، استفاده کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *