اخبار 1094 روز پیش
بدون دیدگاه

تابوشکنی عروس در هند خبر داغ فضای مجازی شد ! +فیلم

عروس جسور با راندن ماشین عروس در کنار داماد دست به تابوشکنی زد.

باشگاه خبرنگاران:ویدئویی که یک عروس جوان هندوستانی را در حال راندن ماشین عروس نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. «سنیها سینگ» با راندن ماشین عروس دست به یک تابوشکنی در منطقه محل زندگی خود زد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این عروس جسور را در حالی که ماشین عروس را در کنار داماد «سائوگات اُپادهایا» می‌راند نشان می‌دهد.

سنیها هنگام ترک خانه پدری اش به همراه داماد تصمیم گرفت تا دست به یک تابوشکنی بزند. او در حالی پشت فرمان مشاین عروس قرار گرفت، که داماد «سائوگات» نیز در صندلی کنار او حضور داشت. در این ویدئو این دختر جوان در حالی که به همراه همسرش خانه پدری را ترک می‌کند مهمانان نیز آن‌ها را بدرقه می‌کنند. این عروس جوان مسافت ۱۲ کیلومتری خانه پدری اش تا خانه جدیدشان را رانندگی کرد.

سنیها با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برای من واقعا جالب بود. این ویدئو را به زنان جسور، قوی و الهام بخش تقدیم می‌کنم. این اتفاق چیزی بود که جشن عروسی ام را تکمیل کرد.»

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

برچسب‌ها:, ,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *