اخبار 1699 روز پیش
بدون دیدگاه

جانی دپ: امبر هرد با سیگار من را سوزاند و انگشتم را قطع کرد!! + عکس مدرک

جانی دپ در تازه ترین ادعای خود مدعی شده که همسر سابقش، امبر هرد، در یک درگیری خانگی سیگار روی گونه او گذاشته و در ادامه به سمت او بطری پرتاب کرده که باعث قطع شدن بخشی از انگشت دستش شده است

ادعاهای تازه جانی دپ در مورد آزار و اذیت های امبر هرد
جانی دپ در تازه ترین ادعای خود مدعی شده که همسر سابقش، امبر هرد، در یک درگیری خانگی سیگار روی گونه او گذاشته و در ادامه به سمت او بطری پرتاب کرده که باعث قطع شدن بخشی از انگشت دستش شده است. این بازیگر ۵۶ ساله، ادعاهای اخیر خود را در جریان پرونده شکایتش از گروه مطبوعاتی News Group Newspapers Limited که مالک روزنامه The Sun است و همچنین دن ووتون، ستون نویس این روزنامه، که در مقاله ای در سال ۲۰۱۸ او را «کتک زن همسر» خطاب کرده بود ارائه کرده است.

دپ مدعی است که درگیری مارس ۲۰۱۵ خود با هرد، ۳۲ ساله، در استرالیا بعد از آن رخ داد که همسر سابقش صحبت های او با وکلایش در مورد تمایل دپ به یک توافق پس از ازدواج بر سر مسائل مالی شنیده است. بازیگر مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» ادعا می کند که این موضوع باعث خشمگین شدن هرد شده است. بر اساس اسناد ارائه شده، دپ با رفتن به طبقه پایین خانه سعی کرده از این درگیری فرار کند اما هرد او را دنبال کرده و با خشونت تمام بر سر او داد زده است. دپ می گوید که در ادامه برای خود مشروب ریخته و آن را نوشیده است و در همین هنگام بوده که هرد یک بطری را به سمت او پرتاب کرده که البته به او نخورده است. او می گوید که در حال نوشیدن دومین لیوان مشروب خود بوده که هرد یک بطری دیگر را به سمت او پرتاب کرده که با دست دپ برخورد نموده و باعث زخمی شدن انگشت او شده است.

بر اساس اسناد ارائه شده، خانم هرد در ادامه سیگار خود را روی گونه راست دپ خاموش کرده است. اخیراً نیز عکسی از جانی دپ در بیمارستانی در استرالیا بدست آمده که تنها چند ساعت پس از دیگری دپ و هرد گرفته شده است. این عکس دپ را در حالی نشان می دهد که روی یک برانکارد دراز کشیده و انگشت دستش درون یک باند سبز رنگ پیچیده شده است و زخمی روی صورتش دیده می شود که خود و تیم وکلایش ادعا می کنند جای سوختگی با سیگار است.

وکیل دپ تصریح کرده که مدارک بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد هر چند وکلای خانم هرد این ادعاها را بی اساس، توهین کننده و دروغ دانسته اند. در حالی که همه جا صحبت از خشونت خانوادگی علیه خانم هرد بوده و او با حضور در دادگاه توانست از جانی دپ جدا شود، اما در ماه های اخیر جانی دپ مدعی شده که هرد نه قربانی خشونت خانوادگی بلکه شخصی بوده که علیه او خشونت مرتکب شده است و به خاطر ضربه ای که با ادعاهای دروغین به شهرت و اعتبار او زده باید ۵۰ میلیون دلار خسارت به وی بپردازد.

وی در اسنادی که به دادگاه ارائه داده، تصاویری را گنجانده که نشان از خشونت خانم هرد علیه او دارد. دپ ادعا کرده که هر با ترکیب داروهای آمفتامین تجویز شده توسط پزشک با مواد مخدر تجویز نشده و الکل، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است: «او همچنین به طور مکرر و به کررات به سمت بدن و سر من اشیائی از جمله بطری های سنگین، قوطی نوشابه، شمع های در حال سوختن، کنترل تلویزیون، قوطی تینر را به سمت من پرتاب می کرد که به شدت مرا زخمی می کرد. خانم هرد قربانی خشونت خانوادگی نیست، او انجام دهنده خشونت خانگی است». در طرف دیگر ماجرا، امبر هرد ادعا می کند که جانی دپ در می ۲۰۱۴ به دلیل اینکه هرد در حال بازی در فیلمی به همراه جیمز فرانکو بوده عصبانی شده و در داخل جت خصوصی شان و در طی پرواز شروع به پرت کردن اشیایی به سمت او کرده است.

هرد در مورد این ماجرا چنین می گوید: «در یک لحظه من از سرجایم بلند شدم و جانی به پشتم لگد زد، باعث شد که بیفتم. وقتی که روی زمین بودم جانی چکمه اش را به سمت من پرت کرد. او به فریاد و توهین ادامه داد تا اینکه به دستشویی هواپیما رفته و در مابقی طول پرواز همانجا بیهوش بود». اما اکنون جانی دپ ادعا می کند که امبر هرد به صورت زبانی او را آزار داده اما دپ سعی کرده با دراز کردن پای خود و زدن ضربه ای آرام به پشت او به شوخی، هرد را آرام کند. او ادعا می کند که هرد از این عمل بی خطر و ساده اش بسیار عصبانی شده و به خشونت لسانی و توهین به او ادامه داده است. دپ ادامه می کند که در ادامه ماجرا به سرویس بهداشتی هواپیما رفته، در را بسته و با یک بالش روی کف دستشویی خوابیده است. وی همچنین ادعای هرد مبنی بر سیلی زدن و لگد زدن به او و همچین سوراخ کردن در با ضربها در جریان یک پرواز در آگوست ۲۰۱۴ در باهاماس را رد کرده است.

دپ می گوید که هدف آن ها از این سفر درمان خود او به خاطر وابستگی اش به داروهای مُسکن و این موضوع که وی به مراقبت درمانی ۲۴ ساعته داشته صورت گرفته است و او به خاطر درد فیزیکی در جریان ترک وابستگی خود همواره از داروهای مسکن دیگر استفاده می کرده است. وی ادعا می کند چیزی که هرد از آن ها با عنوان «حملات عصبی جنون وار» یاد کرده در واقع اسپاسم ها و خماری بوده که در اثر دخالت های هرد و ندادن دارو به او رخ می داده است. همچنین در این اسناد، جانی دپ تایید کرده که به خاطر فرو رفتن در شک روی آینه و دیوار با خون و رنگ روغن چیزهایی نوشته اما ادعای هرد مبنی بر ادرار کردن در خانه مشترکشان یا مصرف داروهای اکستازی را رد کرده است.

در سال ۲۰۱۶ و پس از اینکه امبر هرد تصاویری از خود با صورت کبود را به دادگاه ارائه داد که ادعا می کرد نتیجه خشونت خانگی دپ علیه اوست. در نهایت او و دپ به یک طلاق توافقی رضایت داده و جانی دپ ۷ میلیون دلار به هرد پرداخت کرد و هرد نیز این مبلغ را صرف امور خیریه کرد. بعد از این ماجرا بود که هرد ادعاهای قبلی خود را پس گرفته و دوران زندگی خود با دپ را الهام بخش و متغیر اما همیشه سرشار از عشق عنوان کرد.
سیمرغ

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *