اخبار 1747 روز پیش
بدون دیدگاه

ساناز کریمی آهنگساز 36 ساله درگذشت + علت فوت

ساناز کریمی آهنگساز جوان حوزه موسیقی پاپ پس از تحمل دوره‌ای بیماری، دار فانی را وداع گفت. او با خوانندگان مطرح سینمای ایران از جمله رضا صادقی همکاری داشته است

ساناز کریمی به علت سرطان کبد درگذشت
ساناز کریمی آهنگساز شناخته‌شده موسیقی که سابقه همکاری با خوانندگانی همچون رضا صادقی، محمد علیزاده، میثم ابراهیمی، و مسعود امامی را داشت، پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری کبد، در سن ۳۶ سالگی درگذشت.

میلاد اکبری آهنگسازی که به عنوان تنظیم کننده همکاری هایی با کریمی داشته است، ساعاتی پیش خبر درگذشت کریمی را در صفحه خود اعلام کرد.

کریمی آهنگساز، نوازنده پیانو و کیبورد ایرانی دارای مدرک لیسانس صنایع، دانشگاه فنی تهران بود. او یکی از آهنگسازانی بود که بیشترین همکاری را با رضا صادقی انجام داد.

«میلاد اکبری» که به عنوان تنظیم‌کننده همکاری‌هایی با زنده‌یاد کریمی داشت درباره جزئیات این اتفاق گفت: «حدوداً یک ماه پیش با ساناز کریمی دیدار داشتیم و هیچ نشانه‌ای از سرطان نداشتند و روحیه ایشان هم بسیار خوب بود.

البته از مدت‌ها قبل به من گفته بودند که درد در ناحیه کتف خود دارند و پس از آزمایش‌های اولیه مشخص شده بود که این موضوع به کبد ایشان مرتبط است، اما دیگر در جریان جزئیات این موضوع قرار نگرفتم. به گفته اقوام نزدیک ساناز کریمی طی حدوداً ده روز اخیر بیماری سرطان کبد آن مرحوم به شدت وخیم شده بود و نهایتاً صبح روز جمعه بیست و چهارم خرداد از جمع ما رفتند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *