اخبار 2440 روز پیش
بدون دیدگاه

تصاویر | عشق سفر و ستارگان هالیوود

هنرمندان و بازیگران هالیوود از پرطرفدارترین ستاره های مورد علاقه مردم هستند.

گردشگر آنلاین: زندگی چنین ستاره هایی زیر ذره بین است و کوچکترین کارهای آنها به خبر اول رسانه های هنری و حتی غیر هنری تبدیل می شود.

در این مجال سعی می کنیم درباره علاقه مندی ستاره های دنیای هنر به مسافرت صحبت کنیم. این که آنها چقدر مسافرت را دوست دارند و هرگاه فرصت کنند به کدام کشورها سفر می کنند.

كیت وینسلت؛یک سال در سفر!

کیت الیزابت وینسلت -مشهور به رز انگلیسی- یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که علاقه عجیبی به مسافرت دارد.
او در مصاحبه ای گفته: “سفر به کشورهایی چون ونزوئلا، کوبا و شیلی را دوست دارد” اما معلوم نیست که چرا تاکنون حتی یک بار نیز به این کشورها سفر نکرده است.

 

به احتمال زیاد مشغله کاری این بازیگر باعث شده تا او نتواند از چنین کشورهایی دیدن کند.
هر چند وینسلت گفته به دنبال این است تا یک مرخصی یک ساله دیگر به خود بدهد و به مسافرت بپردازد اما به نظر نمی رسد او به این زودی ها جذابیت های هالیوود را مجددا فراموش کند و از بورس خارج شود.
او حدود سه سال پیش به خودش یک مرخصی یک ساله داد و تا می توانست به مسافرت رفت!

جنیفر لوپز؛ کشورهای شرق آسیا،مقصد:سنگاپور!

جنیفر لوپز را یکی از پرکار ترین و پر سفر ترین هنرمندان می دانند. او علاقه عجیبی به کشورهای شرق آسیا به خصوص سنگاپور و مالدیو دارد.
لوپز لااقل سالی یک بار در سنگاپور کنسرت برگزار می کند که اتفاقا با استقبال خوبی از طرف سنگاپوری ها مواجه می شود.

او اوقات فراغتش را بیشتر در جزیره مالدیو می گذراند. گفته می شود لوپز در این کشور کوچک یک ویلای نسبتا گران قیمت نیز خریداری کرده و هر وقت از مشغله کاری رهایی یابد بی درنگ به این نقطه از آسیا سفر می کند.

ساشا بارون کوهن؛عاشق مصر!

“ساشا بارون کوهن” بازیگر جنجالی هالیوود نیز عشق سفر است. انتخاب اول بارون کوهن برای مسافرت قاره آفریقا و البته کشور مصر است.

او اهرام مصر را بسیار دوست دارد و تاکنون دو بار به این کشور سفر کرده و نکته جالب در این است که از سفرهای او به مصر هیچ عکسی منتشر نشده، حال آن که معمولا سفر چنین افراد مشهوری اغلب با سروصدای بسیاری همراه است.

اما واتسون؛ از لیون تا سیدنی

اما واتسون هنرمند 24 ساله و متولد کشور فرانسه است. واتسون یکی از سه بازیگر اصلی مجموعه فیلم های هری پاتر در نقش هرمیون گرنجر است.

شهرهای مورد علاقه واتسون لیون-در فرانسه- لندن و سیدنی استرالیاست.
او به جهت این که یکی از دوستان صمیمی اش دو سال است با یک مرد استرالیایی ازدواج کرده و به این کشور رفته است آن گونه که در یکی از مصاحبه هایش با شبکه تلویزیونی فرانسوی “آرته” گفته سالی سه بار به سیدنی سفر می کند و از زیبایی ها و جاذبه های این شهر لذت می برد.

مارک والبرگ؛برزیل را از من نگیر!

مارک والبرگ با درآمد حدود31 میلیون دلاری در سال‌های اخیر به یکی از هنرپیشه‌های مطرح هالیوود تبدیل شده است.
او که هیچ گاه علاقه فراوانش به ورزش فوتبال را انکار نمی کند شاید به همین جهت است که برزیل را دوست دارد و تاکنون چند بار هم سفرهای تفریحی به این کشور داشته است.

والبرگ سال گذشته در گفت و گو با شبکه تلویزیونی”اسپور3″ بریتانیا یکی از آرزوهای هنری خود را بازی در یک فیلم سینمایی با موضوع فوتبال اعلام کرد. او گفت که دوست دارد در چنین فیلم فوتبالی بازی کند که محل ساخت آن هم برزیل باشد.

کریستین استوارت؛سوییس و کشورهای اسکاندیناوی

کریستین استوارت متولد آمریکا درست هم سن و سال “اما واتسون” است.
او شهرتش را مدیون بازی در فیلم های مثل اتاق وحشت ، زاتورا ، در سرزمین زنان ، طبیعت وحشی و مجموعه گرگ و میش است.

استوارت سوییس را کشور رویایی خود می داند و اعلام کرده که پس از بازنشستگی اش از عالم سینما قطعا در این کشور زیبا و آرام اروپایی اقامت خواهد کرد.
استوارت هرگاه فرصت کند سفر به سوییس را از دست نمی دهد. او البته کشورهای سردسیر اروپا مانند دانمارک، سوئد و روسیه را دوست دارد و گهگاه به این کشورها نیز سفر می کند.

ویل اسمیت: از سفر یه هند خسته نمی شوم!

ویل اسمیت با فیلم “مردان سیاه‌پوش ۳” خوش درخشید. درباره این هنرپیشه سیاه پوست هالیوود گفته می شود به دلیل کارهای تجاری اش در طول سار چند بار به دوحه و دوبی سفر می کند.

او البته هندوستان را بسیار دوست دارد و عاشق فرهنگ های مختلف این کشور است.
ویل اسمیت در یکی از مصاحبه هایش با مجله پیپل گفته:”هرگاه به هندوستان می روم به دلیل تنوع فرهنگ و رسوم این کشور آسیایی احساس می کنم اولین بار است که به این کشور سفر می کنم.”

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *