تراکتورسازی
sportnews 1903 روز پیش
بدون دیدگاه

ماجرای باورنکردنی استوکس

آنتونی استوکس آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر بعد از کلی حاشیه به تبریز برگشته و تیم محبوب تبریزی امید دارد با ساق‌های او اولین بار قهرمان لیگ برتر شود.

دنیای ورزش تورنتو نوشت:آنتونی استوکس که پس از آقای گلی در نیم فصل اول لیگ برتر ، یکباره تبریز را ترک کرده بود، حالا دوباره به آنجا برگشته است.
او اما چرا یکباره این تیم را ول کرد و رفت؟ طبق معمول سئوال پاسخ ساده ای دارد، نقش گروهی دلال محترم. همان جنس آدم هایی که در ابتدای فصل مامه تیام را از استقلال پراندند و به تیم های اماراتی فرستاده بودند، به این مهاجم اسکاتلندی هم وعده هایی داده بودند و برایش فضایی ساخته بودند که احتمالا زندگی برایش در ایران دشوار شود.
ارائه پیشنهاد های چندبرابری از ایران و وعده زندگی با محدودیت های کمتر در حاشیه خلیج فارس، آرامشش را به هم ریخته بودند.
استوکس هم که در زندگی شخصی مشکلات فراوانی داشت، خیلی به این پیشنهادها فکر کرده بود. برای همین هوایی شد و وقتی بار قبل به تبریز برگشت، همراه با پدرش آمده بود تا بتواند قراردادش را فسخ کند و برای همیشه برود. او از مشکلات زندگی شخصی اش گفته بود. از دردسرهایی که زندگی اش را به هم می ریزد.
ولی قراردادش با تراکتورسازی و پولی که پیش گرفته بود، مانع از جدایی اش شد. از سویی دیگر دیسیپلین خاص محمد تقوی هم برایش شرایطی را ایجاد کرد که بداند به همین سادگی و بی هزینه امکان جدایی نیست.
استوکس که سال قبل هم در یونان مشکلاتی داشته در تعطیلات کریسمس در گلاسکو با تقوی دیدار می کند. او به اصرار خودش از تقوی ملاقات می خواهد.
آنجا از مشکلاتش می گوید و از آنچه آرامشش را به هم ریخته. از انگیزه اش برای بازی و از حل مشکلاتش گفت و تقوی را قانع کرد به فکر مهاجم جایگزین نباشد. اینگونه او برگشت!
خشم آقایان دلال و لو دادن فیلم!
توافق استوکس و تراکتورسازی برای بازگشت به تیم انگار اصلا به مذاق به قول مهدوی کیا، ابودلال ها خوش نیامد. آنها بلافاصله به سراغ آرشیوشان رفتند و فیلمی غیراخلاقی از استوکس را منتشر کردند. فیلم برای دوره ای بوده ه استوکس و همبازیان دیگرش در لیدز بازی می کردند.
آنها در یکی از اردوهای تیم شان شیطنتی کرده بودند و البته از آنها فیلمبرداری مخفیانه شده بوده. آن پرونده همان زمان به یک رسوایی در فوتبال انگلیس بدل شده بود و بعد مشخص شده بود آنها قربانی یک طرح از سوی چند دختر شده اند برای اخاذی و اینگونه آنها را دادگاه تبرئه کرده بود.
سنگ تمام در تبریز!
شاید در پاسخ به دلال ها بود که برای بازگشت استوکس به تبریز صداها هوادار رفتند فرودگاه و سنگ تمام گذاشتند. دلال ها این اواخر یاد گرفته اند که با چرخش بازیکنان خارجی تیم های پولدار ، گردش مالی برای خود بسازند. یعنی یکبار از خرید یک بازیکن پول در بیاورند و بعد از فروشش و همزمان از آوردن بازیکن بعدی . اتفاقی که چالشی بود برای تیم های بزرگ تهرانی و اصفهانی!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *