تصویر پیدا نشد !
اخبار 1932 روز پیش
بدون دیدگاه

واکنش جالب پرسپولیسی ها به شایعه ای در تراکتور

واکنش برخی هواداران پرسپولیس در قبال شایعه مذاکره باشگاه تراکتور با طارمی در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جدایی لی اروین و آنتونی استوکس دو مهاجم گلزن تراکتورسازی قبل از به پایان رسیدن نیم‌فصل و عدم گلزنی و خراب کردن موقعیت‌های پیاپی توسط مهدی طارمی در الغرافه، همچنین عدم رضایت هواداران این تیم از عملکرد مهدی، شایعه‌ای در تبریز به گوش رسید که مالک متمول تراکتور باب مذاکره با آقای گل سابق فوتبال ایران را باز کرده و طارمی چهارمین ملی‌پوشی خواهد شد که پیراهن سرخ‌های تبریز را بر تن می‌کند.
از طرف دیگر در هفته‌های اخیر کری‌خوانی بین هواداران پرسپولیس و تراکتور به اوج خود رسید و آن‌طور که به نظر می‌رسید، خبر مذاکره و توافق طارمی با تراکتور بیشتر از یک مانور تبلیغاتی و کری‌خوانی تبریزی‌ها برای هواداران پرسپولیس بود. هواداران تراکتور که می‌دانستند پرسپولیسی‌ها دل خوشی از طارمی ندارند قصد داشتند با خبر جذب طارمی، به هواداران پرسپولیس و خود این بازیکن فشار بیاورند و به نوعی برای آن‌ها کری بخوانند. این در حالی است که طارمی چند ماه پیش در مذاکره‌ای که مالک تراکتور با او داشت، گفت قصد ندارد به ایران بیاید و می‌خواهد فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند.
اما عجیب‌ترین نکته در این موضوع به واکنش هواداران پرسپولیس در قبال مذاکره باشگاه تراکتور با طارمی برمی‌گردد، جایی که بسیاری از پرسپولیسی‌ها واکنش منفی به این مذاکره نشان ندادند و در فضای مجازی قویاً اعلام کردند آینده طارمی و این که می‌خواهد در کدام تیم بازی کند، کوچک‌ترین اهمیتی برای‌شان ندارد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *