اخبار 1943 روز پیش
بدون دیدگاه

آمار تراکتور در غیاب استوکس؛ اسلحه بدون فشنگ؟!

غیبت استوکس و اروین می‌تواند خیال تقوی را برای بازی حساس مقابل پرسپولیس ناراحت کند.

وب‌سایت نود: بعد از کوچ دسته‌جمعی بعضی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در یکی، دو فصل اخیر به خارج از ایران تیم‌های ایرانی به خصوص در خط حمله با افت شدیدی مواجه شده‌اند. قحطی گل گریبان اکثر تیم‌ها را گرفته و بعضی کمتر و بعضی بیشتر از این قحطی صدمه دیده‌اند.

در این میان دو تیم سپاهان و تراکتورسازی از این قاعده مستثنی بودند. تیم‌هایی که با حضور مهاجم خارجی در نوک خط حمله تیمشان تعداد گل‌هایشان در هر بازی بیمه شده است. با این حال اتفاقاتی افتاده که شاید تراکتورسازی هم با وجود بازیکنان کهکشانی‌اش به زودی به جمع سایر تیم‌های لیگ بپیوندد.

دو مهاجم خارجی این تیم تمرینات را ترک کرده و در حالی که کمتر از سه روز به بازی حساس مقابل پرسپولیس مانده هنوز به تبریز بازنگشته‌اند. آخرین مصاحبه زنوزی در تمرینات تراکتورسازی هم نگرانی هواداران تبریزی بیشتر کرده است.

او در واکنش به غیبت دو بازیکن خارجی تیمش گفته است که تراکتورسازی به بازیکن وابسته نبوده و ۲۲ اروین و استوکس دارد! حرفهایی که در آنها اثری از وعده‌ای برای بازگشت این دو بازیکن و رسیدن آنها به پرسپولیس و حتی بازی‌های بعدی دیده نمی‌شود.

این اتفاق زمانی نگران‌کننده تر می‌شود که بدانیم آمار تراکتورسازی بدون استوکس چه بوده است. استوکس تا این‌جای فصل ۸ گل برای تراکتورسازی زده و آن‌ها دومین خط حمله لیگ پس از سپاهان هستند.

کمتر پیش آمده که مهاجم ایرلندی در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد اما در همان دقایق کم هم آمار سرخپوشان تبریزی ناامیدکننده بوده است. استوکس در هفته اول برای تراکتوسازی بازی نکرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در هفته ششم او دقیقه ۸۰ بازی مقابل ماشین‌سازی تعویض شد. در دقایق باقی‌مانده تراکتورسازی یک گل خورد و نتوانست گلی بزند.

در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تقوی، این بازیکن را روی نیمکت نشاند. در نیمه اول تراکتورسازی با یک گل عقب افتاد و حضور استوکس در نیمه دوم به زدن گل تساوی منجر شد. در کل مهاجم تراکتوری‌ها ۱۴۵ دقیقه در ترکیب تیمش قرار نگرفته و این ۱۴۵ دقیقه با صفر گل زده همراه بوده است.

حالا غیبت استوکس در کنار نبودن لی‌اروین می‌تواند تبریزی‌ها را برای بازی مقابل پرسپولیس نگران کند. البته آماده شدن اشکان دژاگه و بازگشت سوگیتا و حضور بازیکنانی مانند شجاعی و حاج‌صفی نشان می‌دهد که غیبت این دو بازیکن اگرچه یک خوش‌شانسی برای شاگردان برانکو به حساب می‌آید اما خیلی هم کار آنها را برای برد در این بازی راحت نمی‌کند.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *