این رسمش نیست آقای علی کریمی!
اخبار 2391 روز پیش
بدون دیدگاه

برای جادوگر فوتبال | این رسمش نیست آقای علی کریمی!

علی کریمی بدون هیچ شک و شبه ای یکی از محبوب ترین فوتبالیست های تاریخ ایران است. او البته بی هیچ شک و شبه ای یکی از خاص ترین و طغیانی ترین فوتبالیست های تاریخ ایران هم هست.

این رسمش نیست آقای علی کریمی!
احتمالا تنها این علی کریمی است که ابتدا مسوولیت فنی یک تیم را بر عهده می گیرد و به فاصله کمی، استعفا می دهد و می رود پی کارش و بعدا دوباره هوس مربیگری می کند و دوباره هدایت تیم مورد نظر را بر عهده می گیرد و دوباره هوس استعفا می کند و به مدیرعامل و مالک جدید تیم پیامک می زند که من بعد از فلان بازی نیستم و به فکر مربی جدیدی باشید اما بعدا دوباره پشیمان می شود و می رود سر تمرین!

احتمالا این تنها علی کریمی است که پس از قبول و رسانه ای شدن استعفایش، استعفای خودش را قبول نمی کند و با وجود تعیین سرمربی جدید-حمید درخشان- توسط مالک باشگاه؛ -که آن هم ماجرا دارد- باز هم سر تمرین می رود و در روز تاسوعا تمرین تیمش را برگزار می کند تا بلکه قدرت خود را نشان دهد.

و احتمالا این تنها علی کریمی است که به هر دلیلی درست یا نادرست برابر بازیکنان تیمش احترام جناب مالک را نگه نمی دارد و با او دست نمی دهد تا مشکلات بعدی هم به همین دلیل پدیدار شود.

نه آقای علی کریمی، می دانیم خیلی محبوب و خاص و طغیانگری، حتی این را هم می دانیم که خیلی هم نیکوکاری و دست خیلی از خانواده های کم بضاعت را گرفته ای، اما این رسم حرفه ای بودن نیست…

در غیر حرفه ای بودن مالک نفت و غیر حرفه ای بودن این فوتبال که اجازه می دهد چنین شخصی مالک یک باشگاه لیگ برتری باشد شکی نیست اما شما که علی کریمی هستی حرفه ای باش.

منبع:روزنامه خبر ورزشی

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *