این دختر بازیگر ایرانی را می شناسید؟ | عکس
اخبار 2377 روز پیش
بدون دیدگاه

این دختر بازیگر ایرانی را می شناسید؟ | عکس

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 مهر 1362 در تهران و 34 سال سن دارد.

این دختر بازیگر ایرانی را می شناسید؟ | عکس
وی در سال 85 کارگردانی تئاتر قبول شده است و در سال 87 هم کارگردانی کرده است که به گفته خودش در این راه موفق نبوده است.
وی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز نمود.
اوج کار روشنک گرامی در فیلم سینمایی قائده تصادف بود که آن فیلم در جشنواره فجر 31 برنده جوایز متعددی شد و در آن فیلم به خوبی دیده شد.
وی به تازگی در سال 96 در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در نقش ترنج به عنوان بازیگر اصلی سریال حضور دارد.
روشننک گرامی سال 93 در یکی از خیابان های تهران تصادف شدیدی کرد که باعث شد گرامی چند هفته در بیمارستان بستری شود.
گرامی می گوید:یک روز به دفتر آقای بهزادی رفتم. نشستیم و کمی در خصوص خودم و فیلمنامه گپ زدیم. فیلمنامه را به من دادند تا بخوانم برای نقش “پریسا” و گفتند که بهم خبر می دهند. چند روز بعدش تولدم بود و آقای بهزادی گفتند که در این روز به من خبر می دهند که انتخاب شده ام یا خیر. چند روزی از تولدم گذشت و خبری نشد. به من گفتند که چرا زنگ نزدی که پیگیری کنی و من گفتم منتظر تماس شما بودم. اینجوری بود که متوجه شدم برای این نقش انتخابم کرده اند. بچه ها دو هفته بود که شروع به دورخوانی کرده بودند و من هم یک روز با گروه برای نقش “لادن” دورخوانی کردم. از فردایش تمرین را شروع کردیم و من نقش لادن را بازی می کردم.
به دلیل یک سری اتفاقات از پروژه کنار رفتم. بعد از یک هفته مجددا” با من تماس گرفته شد تا نقش “پریسا” را بازی کنم. تا سه – چهار روز قبل از ضبط من نقش “پریسا” را تمرین می کردم. ما حدود دو ماه تمرین و هجده روز ضبط داشتیم چون در مجموع هجده سکانس در فیلم وجود داشت. چند روز قبل از ضبط تصمیم گرفته شد که من و خانم بنی احمدی نقشمان را عوض کنیم که تقریبا” اتفاقی بود شبیه ماجرایی که در خود فیلم می بینیم که “شهرزاد” رفت و یکی از خود بچه ها جایش را گرفت. در نهایت من نقش «مریم» را بازی کردم. اتفاق خوبی بود و خودم هم راحت تر بودم برای ایفای این نقش و خانم بنی احمدی هم از بازی در نقش “پریسا” راضی تر به نظر می رسید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *