اخبار 1315 روز پیش
بدون دیدگاه

بامزه‌ترین، جدی‌ترین و پرحاشیه‌ترین «دورهمی»

روزنامه خراسان نوشت: بهنام بانی، مسعود فراستی و امیر آقایی چگونه گفت‌وگوهایی با مهران مدیری داشتند؟

سری چهارم «دورهمی» رو به پایان است و این برنامه با موکول شدن وعده تغییرات به سری بعد، این هفته به پایان می‌رسد. مهران مدیری در سری چهارم میزبان چهره‌های مختلفی بود و با افراد زیادی به گفت‌وگو نشست، اما بعضی برنامه‌ها به واسطه شخصیتی که به عنوان مهمان در «دورهمی» حضور یافت یا به دلیل جریان گفت‌وگو، نسبت به دیگر قسمت‌ها متفاوت بود و شاخص شد.

بامزه‎ترین گفت‌وگو بهنام بانی

به طور کلی ذات برنامه «دورهمی» طنز و سرگرم‌کننده است. محتوای گفت‌وگوهای آن نیز مانند بسیاری از برنامه‌های گفت‌وگومحور جدی نیست، بنابراین شاید سخت باشد که تنها یکی از گفت‌وگوها را به عنوان بامزه‌ترین دانست، اما در میان برنامه‌های سری چهارم، گفت‌وگو با بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ را می‌توان به عنوان بامزه‌ترین برنامه معرفی کرد. مهران مدیری مسیر گفت‌وگو را با توجه به روحیه نه چندان جدی که بهنام بانی دارد، طوری پیش برد که لحظات خنده‌دار زیادی در برنامه ایجاد شد. تست بازیگری معروف او از این خواننده نیز یکی از بامزه‌ترین تست‌های بازیگری در «دورهمی» بود.

پرگاف ترین برنامه امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

می‌توان صفت «پرگاف‌ترین» را مختص برنامه‌ای که زوج امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در آن حضور یافتند دانست. تپق و اشتباهات لفظی ممکن است برای هر مجری‌ پیش بیاید و مهران مدیری نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما تپق بامزه او در یکی از جملاتی که خطاب به این زوج گفت، معنی جمله را به طور اساسی تغییر داد. مدیری به جای این که بگوید هنرمندانی که «با یکدیگر» ازدواج می‌کنند، به اشتباه گفت هنرمندانی که «با من» ازدواج می‌کنند. علاوه بر این، مهران مدیری هنگام تست بازیگری از این زوج، دستش به لیوان آب روی میز برخورد کرد و خیس شدن میز نظم برنامه را بهم زد.

پرحاشیه ترین برنامه بنیامین بهادری و امیر آقایی

پرحاشیه‌ترین قسمت‌های برنامه مربوط به حضور بنیامین بهادری خواننده و امیر آقایی بازیگر بود. بهادری در بخشی از «دورهمی» قطعه «بوی عیدی» را با ترانه بسیار ضعیفی اجرا کرد که انتقاد ترانه‌سرا و آهنگ ساز نسخه اصلی ترانه را برانگیخت. او مدتی بعد در اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرد که به دلیل جوی که علیه او به راه افتاد ، دوستان گرافیست وی حاضر به طراحی پوستر قطعه جدیدش نشدند. برنامه امیر آقایی نیز در موعد اولیه پخش نشد و حواشی فراوانی را در فضای مجازی رقم زد. در آن زمان به جای آن بازپخش برنامه ژاله صامتی روی آنتن رفت و گفت وگوی آقایی، چهارشنبه هفته گذشته، بدون اعلام قبلی پخش شد.

تکراری ترین برنامه برزو ارجمند و پژمان بازغی

تعدادی از مهمانان سری چهارم «دورهمی» چهره‌هایی بودند که قبلا به این برنامه دعوت شده بودند. قبلا به طور مفصل به حضور پرتعداد مهمانان تکراری در «دورهمی» پرداختیم، اما دو نفر از مهمانان سری چهارم، برزو ارجمند و پژمان بازغی برای سومین بار به عنوان مهمان در این برنامه حاضر شدند، بنابراین می‌توان گفت تکراری‌ترین برنامه‌های «دورهمی» در سری چهارم مربوط به حضور این دو هنرمند در برنامه بوده است. هرچند که مهران مدیری در سری چهارم، نسبت به سری‌های قبل برنامه سوالات متفاوتی را مطرح می کرد اما این باعث نمی‌شود که در اصل موضوع تفاوت مهمی اتفاق بیفتد.

جدی‌ترین گفت وگو مسعود فراستی

وقتی خبر حضور مسعود فراستی در «دورهمی» اعلام شد، عموم مخاطبان تصور می‌کردند شاهد یک گفت‌وگوی پرحاشیه و جنجالی خواهند بود، اما این برنامه با دیگر قسمت‌های «دورهمی» بسیار متفاوت بود و جریان گفت‌وگو کاملا جدی پیش رفت. مهران مدیری فارغ از حاشیه‌های زیادی که شخصیت مسعود فراستی داشت، درباره موضوع نقد و سینمای ایران سوالاتی از او پرسید. مدیری برخلاف معمول، بیشتر سکوت کرد و مسعود فراستی درباره تصوراتی که از خودش نزد مردم وجود دارد، علایق سینمایی‌اش و نقدهای تندی که به فیلم‌های سینمای ایران دارد مفصل توضیح داد. می‌توان لقب «جدی‌ترین» را به این گفت‌وگو داد.

چالشی‌ترین مهمان امید حاجیلی

در سری‌های قبلی «دورهمی» بیشتر شاهد سوالات چالش ‌برانگیز از سوی مهران مدیری بودیم و به طور کلی این جو چالشی در سری چهارم کمتر بر گفت‌وگوها حاکم می‌شد، اما با این حال در برنامه‌ای که امید حاجیلی خواننده پاپ در آن به عنوان مهمان حضور داشت، شاهد یک گفت‌وگوی چالش‌برانگیز البته از سوی امید حاجیلی بودیم. این خواننده سوالات مختلفی درباره این که چرا بازیگران وارد عرصه خوانندگی می‌شوند، مطرح کرد و بحثی نسبتا طولانی با مدیری داشت. علاوه بر این، یکی از اظهارنظرهای مدیری درباره تعداد قطعاتی که باخ ساخته را زیر سوال برد و از او پرسید چطور به عدد پنج هزار رسیده است؟

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *