اخبار 1331 روز پیش
بدون دیدگاه

با حمید لولایی در نوروز ۱۴۰۰/ “نوروز رنگی” استارت خورد

سریال “نوروز رنگی” با حضور حمید لولایی و جمعی از بازیگران مشهدی به کارگردانی علی مسعودی ساخته خواهد شد.

سریال تلویزیونی “نوروز رنگی” روزهای پیش‌تولید و شناسایی بازیگران و لوکیشن‌ها را می‌گذراند. سریالی که برای نوروز 1400 آماده می‌شود و در مشهد جلوی دوربین خواهد رفت. سریالی که قرار است با لهجه و گویش مشهدی ساخته شود و به قول کارگردانش بیشترین عوامل و بازیگران این سریال هم مشهدی‌ها خواهند بود.

این سریال به قول علی مسعودی نویسنده و کارگردانش، بازخوانی خاطراتش در کوچه پس کوچه‌های محلات مشهد است. تمام “نوروز رنگی” در مشهد فیلمبرداری می‌شود به جز بازیگران اصلی مثل شهرام قائدی، داریوش سلیمی، محمد اسلامی، ماهان عبدی، جواد خواجوی و البته اضافه شدن حمید لولایی، بازیگران محلی و بومی زیادی استفاده می‌شود.

علی مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از نگارش قسمت‌های پایانی “نوروز رنگی” و روزهای آخر پیش‌تولید خبر داد و گفت: ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید و به امیدِ آرام‌شدن کرونا، از اول شهریورماه “نوروز رنگی” را جلوی دوربین خواهیم برد. سه ماه تصویربرداری طول می‌کشد و تدوین همزمان اتفاق می‌افتد.

این مجموعه در فضای روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه 60 می‌گذرد. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد. چهار جوانی که یکی از نقش‌های اصلی را جواد خواجوی ایفا می‌کند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *