اخبار 2009 روز پیش
2 دیدگاه

رمز اصلی موفقیت تراکتور بی شک اینها است/عکس

تراکتورسازی علاقه زیادی دارد تا قبل از تعطیلی دو هفته ای لیگ به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندد.

ورزش سه نوشت:سرخپوشان فوتبال آذربایجان اگرچه درگیر حواشی مختلفی در بیرون از زمین هستند اما خوب می دانند که 3 امتیاز خانگی مقابل استقلال خوزستان چقدر اهمیت دارد. تراکتورسازی بعد از جدایی جان توشاک هفته گذشته مقابل پدیده صدرنشین به تساوی بدون گل رسید و حالا امیدوار است با برد مقابل استقلال خوزستان 13 امتیازی شود و فرصت مناسبی که برای رسیدن به کورس قهرمانی در اختیار دارد را مورد استفاده قرار دهد.

تراکتور در بازی امروز(جمعه) از حضور هواداران پرشور خود بهره می برد. بی تردید هواداران تراکتورسازی که امسال نسبت به شرایط تیم شان بسیار هیجان زده هستند و امیدوار به کسب نتایج مطلوب هستند، با حضور پرتعداد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای موفقیت تیم شان گامی روبه جلو برمی دارند.

از سوی دیگر اعضای تیم تراکتورسازی نیز انتظار دارند هواداران با حضور حداکثری در یادگار به آنها در کسب سومین پیروزی فصل کمک کنند.

دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان ساعت 17:40 عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهدی آرموداق گفت:

    در این شرایط فقط حمایت طرفداران میتونه به تراختور کمک کنه تیم ما فقط به یک مربی بزرگ خارجی نیاز داره که آقای زنوزی قولش داده حتما این کار را انجام خواهد داد به نظرم از کادر فنی فعلی و بازیکنان باید حمایت کنیم تا آرامشی که از ما سلب شده دوباره به تیم برگرده

  2. میهن گفت:

    یاشاسین تیراختور