اخبار 2101 روز پیش
بدون دیدگاه

کره‌جنوبی اشک آلمان‌ها را درآورد/ قهرمان در گروهش آخر شد

کره جنوبی با پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان، اجازه نداد این تیم به مرحله بعدی جام جهانی برسد.

تیم‌های ملی آلمان و کره‌جنوبی در ورزشگاه «کازان» به مصاف هم رفتند و در پایان تیم کره با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا آلمان با قعرنشینی وداع زودهنگامی از بازی‌ها داشته باشد.

بازی دور آخر گروه ششم جام‌جهانی 2018 برخلاف تصور با برتری کره‌جنوبی آغاز شد و از دقیقه 15 قهرمان جهان کمی جلو کشید. آلمان سبزپوش پس از تسلط نسبی بر جریان رقابت چند حمله نافرجام انجام داد و کره‌جنوبی بهترین فرصت خودش را از طریق یک ضربه آزاد به دست آورد اما نویر، دفع ناقصش را پوشش داد و اجازه گلزنی نداد.در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

آلمان در نیمه دوم برای نجات از حذف جنگید اما هر چه زد به در بسته خورد. در این بین ضدحملات کره‌جنوبی خطرساز شد و حملات آلمان هم زهر لازم را نداشت. کره‌جنوبی موفق شد گل نخست خود را در دقیقه 3+90 بزند و گل دوم خود را با اشتباه نویر که برای گلزنی جلو آمده بود در دقیقه 5+90 بزند تا این تیم حذف شود. در نهایت با به صدا درآمدن سوت پایان، آلمان 3 امتیازی شد و در رده چهارم، حذف تلخی را تجربه کرد.

برای سومین دوره متوالی، مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام‌جهانی حذف شد. پیش از این 3 دوره هم فرانسه به عنوان قهرمان جهان در مرحله گروهی با جام 2002 وداع کرد. کره‌جنوبی هم با کسب 3 امتیازش در این جام در رده سوم ماند اما قهرمان جهان را حذف کرد.

در دیگر بازی ایران گروه، تیم‌های ملی فوتبال سوئد و مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود زردپوشان سوئدی به پایان رسید.

در این دیدار آگوستینسون در در دقیقه 50، گرانگوئیست در دقیقه 62 و آلوارز (گل‌به‌خودی) در دقیقه 74 سه گل سوئدی‌ها را در این دیدار وارد دروازه مکزیک کردند.

سوئد با وجود اینکه شانس کمی برای صعود از این گروه داشت، با برتری پُر گل مقابل مکزیک شش امتیازی شد و به عنوان تیم نخست از گروه F جام جهانی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. مکزیک شش امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد و در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه E خواهد رفت.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *