تراکتور
اخبار 2054 روز پیش
1 دیدگاه

پشت پرده استعفای درودگر از مدیرعاملی تراکتور

صادق درودگر خیلی زودتر از آن چه پیش بینی می شد به یک ماه نکشیده از مدیرعاملی تراکتورسازی کنار رفت.

به گزارش تماشاگرآنلاین درودگر در اظهار نظری عجیب پس از استعفایش گفت:« دیدم نمی‌توانم به تراکتورسازی کمک کنم، استعفا دادم!»
مدیرعامل مستغفی تراکتور همچنین گفته:« دیدم صندلی را اشغال کرده ام که نمی توانم کمکی کنم. برای همین استعفا دادم. خیلی هم ارتباطم با باشگاه خوب است. در باشگاه انسان های شریف و توانمندی هستند که می‌توانند بیشتر از من به تیم کمک کنند. برای همین مثل یک دوست کنارشان هستم و امیدوارم موفق باشند.»
از همین دو بخش مصاحبه درودگر با خبرآنلاین می شود علت استعفای او را رمزگشایی کرد. او گفته «دیدم نمی توانم به تراکتور کمک کنم.».
حال باید پرسید چه مسایلی باعث شده درودگر نتواند در باشگاه تراکتورسازی آن گونه که می خواهد فعالیت کند.
الان به جز زنوزی که مالک باشگاه است رضا مهاجری نیز به عنوان مدیر تراکتورسازی مشغول به کار است شاید تداخلی در کار درودگر و مهاجری وجود داشته و با توجه به علاقه زنوزی به مهاجری احتمال می رود یکی از دلایل استعفای او تداخل کارها با مهاجری بوده باشد.
به نظر می رسد این حرف درودگر که گفته «در باشگاه انسان های شریفی هستند که می توانند بیشتر به تراکتور کمک کنند» را باید نوعی کنایه به افرادی گرفت که شاید از مدیرعاملی او در تراکتورسازی دل خوشی نداشته اند.

البته این را هم باید گفت که مدیریت خوب زنوزی تمام کاستی های زیرمجموعه را پوشانده و به نظر می رسد به مرور اوضاع بهتر شود.

******

البته اینها همه حدس و گمان است… راستی نظر شما طرفداران تراکتور در این رابطه چیست؟

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر گفت:

    مگه نظر ما اصلا اهمیتی هم داره؟