«نازنین بیاتی» هم به«گلشیفته» پیوست! | عکس
اخبار 2343 روز پیش
بدون دیدگاه

«نازنین بیاتی» هم به«گلشیفته» پیوست! | عکس

«نازنین بیاتی» هم به«گلشیفته» پیوست! ؛سریال کمدی اجتماعی «گلشیفته» به تهیه کنندگی موسسه هنرنمای پارسیان ساخته می شود.

«نازنین بیاتی» هم به«گلشیفته» پیوست! | عکس

به گزارش سینمای خانگی، «گلشیفته» که نام آن یادآور گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی است توسط بهروز شعیبی کارگردانی ساخته می‌شود که پیشتر کوشیده بود با ساخت آثاری همچون «سیانور» و «پرده نشین» خود را به عنوان نیرویی ارزشی در سینما و تلویزیون معرفی کند.با این حال «گلشیفته» نه تنها در ردیف محصولات موسوم به ارزشی جای نمی گیرد که یک کمدی کاملا روتین است با محوریت دختری شهرستانی به نام گلشیفته که برای تحقق امیالش به تهران سفر می کند.

اینکه در روزگاری که گلشیفته فراهانی خودش نمی‌تواند به تهران بازگردد و امتداد فعالیتش را پی گیرد، ارشاد موافقت اصولی سریالی با نام «گلشیفته» را صادر کرده به کنار، خبر اختصاصی سایت «نمایش خانگی» آن است که نابازیگر فیلم «دربند» پرویز شهبازی یعنی نازنین بیاتی است که نقش اصلی این سریال را بازی خواهد کرد.

نازنین بیاتی که در «دربند» با نام خودش نازنین ایفاگر دختری شهرستانی بود که از دختری تهرانی رکب می‌خورد در «گلشیفته» باز هم سیمای یک دختر شهرستانی را بازی خواهد کرد؛ البته در اینجا برخلاف «دربند» سیکلی از اتفاقات خنده آور است که به هنگام حضور وی در تهران رخ میدهد.

بیاتی در سالهای اخیر به بازیگر تیپیکال دختران شهرستانی بدل شده است؛ از «فرشته ها با هم می آیند» تا «طعم شیرین خیال» و اخیرا هم «مادری» بیاتی را مدام در تیپ دختر شهرستانیهای ساده دل دیده ایم و به نظر میرسد «گلشیفته» هم در امتداد چنین روندی باشد.

ورای بازنشر تیپ دختر شهرستانی در «گلشیفته» اینکه کارگردانی به نام بهروز شعیبی که زمانی به عنوان بازیگر-کارگردانی ارزشی خودش را معرفی کرد از نام یک بازیگر مهاجر که به خاطر پوششهای نامتعارفش در آن سوی آبها آماج حملات افراطیون قرار گرفت برای برندسازی سریالش استفاده کرده جالب توجه است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *