فروزان
اخبار 1996 روز پیش
1 دیدگاه

متعصب‌ترین تراکتوری لیگ هجدهم/تصاویر

محسن فروزان این روزها یکی از متعصب ترین بازیکنان تیم محسوب می شود. پیراهن هایی که او در حین بازی ها و تمرینات به تن می کند به طور کامل نشان دهنده ارادت او به تراکتورسازی است.

به گزارش “ورزش سه”، بدون تردید زیباترین بازی هفته هشتم لیگ برتر در تبریز برگزار شد. دیداری که شش گل برای تیم میزبان و چند حمله خطرناک برای مهمان به همراه داشت. یکی از بازیکنانی که در این دیدار توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد گلر تراکتورسازان بود.

محسن فروزان که در دوره جدید خود در جمع تراکتورسازان، بازی به بازی توانسته به شرایط بهتری برسد این روزها هم در داخل میدان و هم در خارج میدان با موفقیت به پیش می رود. نکته جالب در این باره گلر سابق تیم ملی اینکه او علاوه بر استفاده از فرصت هایی که برای حضور در میدان در اختیار او گذاشته شده، با سکوهای ورزشگاه یادگار امام نیز ارتباط جالبی دارد.

فروزان تقریبا در هر دیدار با ارائه یک حرکت جدید، میزان ارادت خود به باشگاه تراکتورسازی را نشان می دهد و به هواداران این تیم اثبات می کند که او نیز به مانند آنها یا پرچم تراکتورسازی در بازی های مختلف حضور پیدا می کند و خوشحالی طرفداران این تیم نیز برای او حائز اهمیت است.

دروازه بان تراکتورسازان در روز بازی این تیم برابر استقلال خوزستان نیز از دو پیراهن متفاوت استفاده کرد.او در زمانی که مشغول گرم کردن با سایر بازیکنان تیم بود با پیراهن سرخ رنگ به عشق تیمی که در آن توپ می زند به تمرین پرداخت اما پس از آغاز بازی، او را با لباسی متفاوت دیدیم. لباس زیبایی که باز هم رنگ سرخ تراکتوری ها را در خود داشت. فروزان پس از ورود به میدان و پیش از آغاز بازی به سراغ پرشورهای حاضر در ورزشگاه یادگار امام رفت و همان طور که در تصاویر پیداست با بوسه های خود بر آرم باشگاه، خیال همه هواداران را از وجود دروازه بانی متعصب به تیم راحت کرد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی گفت:

    جانیم دی دای