قشم
اخبار 2221 روز پیش
بدون دیدگاه

قشم؛ جزیره عجایب هفتگانه

سفرکردن یکی از خوشایندترین تفریحات مردم است. کمتر کسی را می توان سراغ گرفت که میل و علاقه ای برای سفر کردن نداشته باشد. اغلب آنهایی هم که اهل سفر هستند، برای تفریح و گشت و گذار فصل نمی شناسند. عزمشان را جزم می کنند و راهی سفر می شوند، اما برخی دیگر برای سفر رفتن فصلی قائلند.
به گزارش ستاره ها به نقل از هفته نامه همشهری شش و هفت : سفرکردن یکی از خوشایندترین تفریحات مردم است. کمتر کسی را می توان سراغ گرفت که میل و علاقه ای برای سفر کردن نداشته باشد. اغلب آنهایی هم که اهل سفر هستند، برای تفریح و گشت و گذار فصل نمی شناسند. عزمشان را جزم می کنند و راهی سفر می شوند، اما برخی دیگر برای سفر رفتن فصلی قائلند. این دسته افراد معمولا در فصول گرم سال، برای خود زمانبندی می کنند و به سفر می روند، اما در فصول سرد در خانه هایشان منتظر می مانند تا دوباره بهار و هوا گرم بشود. جالب این جاست که خیلی از این افراد نمی دانند در فصول سرد هم می توان به سفر رفت. جنوب بهترین نقطه از ایران برای سفرهای زمستانه است.

به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را به قلب خلیج فارس، جزیره عجایب هفتگانه یعنی جزیره قشم ببریم. قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره ایران، همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند. این جزیره دیدنی بسیار دارد. عجایب طبیعی روایت ها و داستان های افسانه های ساکنان، دره ها، تنگه ها، غارها و سواحل شگفت انگیز هر یک برای شیفته کردن هر مسافری کافی هستند تا از رفتن به قشم پشیمان نشود. سوای این ویژگی ها، قشم حیات وحش بی نظیری هم دارد. این جزیره زیستگاه گونه های مختلف و کمیابی از حیوانات است که برخی از آن ها در خطر انقراض قرار دارند. شگفتی های قشم را نه باید خواند و نه باید شنید. آنها را باید از نزدیک دید و لمس کرد. با ما همسفر شوید تا در سردترین فصل سال، گرم ترین سفر را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *