اخبار 2403 روز پیش
بدون دیدگاه

یک نکته قابل تامل اجتماعی درباره تهران

فاجعه‌ جدید اخلاقی و اجتماعی در تهران ظاهرشده است که نگرانی‌های بسیاری به وجود می آورد.

به‌تازگی خبرهایی منتشرشده است. مبنی بر اینکه پسران پایتخت در ازای دریافت پول خود را در اختیار زنان ثروتمند قرار می‌دهند. حتی گزارش داده شده است که آنها خانه های تیمی برای این کار به وجود آورده اند.

پیش از این زنان خیابانی و زنان بی‌بند و بار خود را در ازای پول به مردان می‌سپردند و حالا نوبت به پسران رسیده است که این موضوع بدین شکل پیش‌ازاین در کشور کم‌سابقه بوده است.

مناطق ثروتمند و مرفه تهران مراکز اصلی این فحشا محسوب می‌شوند. کسانی که پس از اختلاط دختران و پسران در پارتی‌ها و تلاششان برای بی عفت کردن دختران حالا به سمت کرایه دادن پسران رفته‌اند. این اعمال فساد و رواج شهوت پرستی نتیجه برنامه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مستهجن اینترنتی است و به‌وسیله دشمنانی که تمام فکر و ذهنشان به فساد کشاندن جوانان است به کشور وارد می‌شود.

پرسودترین تجارت جهان تجارت جنسی است
پس از جدایی دین از سیاست در جوامع غربی و آزاد شدن روابط جنسی در جامعه نهاد خانواده رو به نابودی رفت. هم اکنون همواره نوجوانان دختری دیده می‌شوند که با نوزادی در آغوش در این جوامع تنها می‌مانند و پسران آنها را رها می‌کنند. در این جوامع بی بند و باری جنسی چنان گسترده است که کمتر کسی تن به پذیرش کانون خانواده و مستولیت های ان می‌دهد.

در این کشورها خانه های فساد فعال هستند و کارکنان زیادی هم دارند! علاوه بران دارای حقوق صنفی و تحت حمایت بعضی سازمان های اجتماعی هستند. حتی روسپی‌ها خدماتی مانند بیمه، جراحی های زیبایی و پشتیبانی را دریافت می‌کنند.

در بعضی کشورها با این که تجارت جنسی جرم است اما به دلیل سود فراوانان و ثروتی که در دست گردانندگان آن است قوانین به دلیل رشوه های کلان نقض می‌شوند.

جرج بوش : سیصد میلیون جمعیت برای امریکا کم است!

کاهش جمعیت نقشه‌ی دشمنان است. یهود که خود را مذهب برتر جهانیان می‌داند بسیار کم جمعیت تر نسبت به سایر ادیان بود، به همین علت نقشه‌ی کاهش جمعیت اعضای سایر مذاهب را عملی کرد. علاوه بر آزادی جنسی بین مرد و زن برافزایش ارتباط هم‌جنس گراها برای منقطع کردن نسل تمرکز گردید و تلاش بر رشد این نوع ارتباط جنسی صورت گرفت. حالب است بدانید که شبکه اطلاع رسانی دانا نظر جرج بوش رئیس‌جمهور سابق امریکا درباره‌ی کاهش جمعیت کشورش را این‌گونه نقل می‌کند: «من هیچ‌گاه این طرح (کنترل جمعیت) را اجرا نخواهم کرد، کشور ما کشور وسیعی است و ۳۰۰ میلیون جمعیت برای کشوری مثل آمریکا کم است»!

تجارت جنسی جهان را در برگرفته است و حالا پیش از پیش سعی بر ورود در جامعه‌ی ایران دارد. زنان اولین هدف دشمنان در جامعه بودند زیرا مسلماً وقتی زنان یک جامعه فاسد شوند باید فاتحه‌ی آن جامعه را خواند. اکنون در تهران علاوه بر زنان فاحشه پدیده‌ی مردان جوان فاحشه که خود را کرایه می‌دهند آغاز شده و باید پیش از شیوع این بیماری کثیف به دیگر مناطق کشور سرکوب شود.

بالا رفتن آمار جوانان مجرد در کشور زنگ خطری است که اعلام می‌کند باید مراقب جوانان باشیم. ایران جامعه‌ی جوانی است و می‌بایست راه‌حل‌هایی برای گسترش ازدواج آسان در جهت رفع نیازهای طبیعی این جوانان ادر نظر گرفته شود. با تربیت دینی درست و کمک برای تشکیل خانواده و صد البته اشتغال‌زایی برای جوانان جلوی گرایش آنان به سمت روابط نامشروع گرفته خواهد شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *