اخبار 2024 روز پیش
بدون دیدگاه

سود عجیب «پرسپولیس» با تراکتوری شدن رامین رضاییان!

تراکتورسازی در صورت جذب رضاییان دیگر نیازی به ترابی ندارد.

خبرگزاری پارس فوتبال نوشت:تراکتورسازی که از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات بوده و با جذب بازیکنان زیاد چهره جدیدی به ترکیب خود در فصل جدید داده است و سعی دارد دوباره چهره یک تیم مدعی در لیگ برتر به خود بگیرد. آخرین پروژه‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی ظاهراً احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان هستند که با احسان حاج صفی به توافق رسیدند و توافقات اولیه میان رضاییان و باشگاه حاصل شده و در آستانه عقد امضای قرارداد است.

یکی دیگر از نفراتی که در ماه‌های اخیر صحبت اضافه شدنش به تراکتورسازی بود، مهدی ترابی است. وینگر فصل گذشته سایپا که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و قرار است از نیم فصل دوم در جمع شاگردان برانکو بازی کند.

تراکتوری‌ها مدعی‌اند که ترابی پیش از این کارهای پیوستنش به این تیم را انجام داده و قبل از انتقال امتیاز باشگاه نامش به عنوان بازیکن سرباز در فهرست این تیم قرار گرفته و قراردادش با پرسپولیس غیرقانونی است و باید به تبریز برود.

اعتراض تراکتوری‌ها در چند مرحله تا اینجا به نتیجه‌ای نرسیده ولی طبق گفته‌های زنوزی در ابتدای فصل عزم این باشگاه برای احقاق حق در این مورد جدی است و اعلام کرده بود اگر فدراسیون به سود آنها رای ندهد با استخدام وکیل‌های کارکشته بین‌المللی در فیفا و AFC این پرونده را دنبال خواهند کرد تا به هر شکل ممکن این بازیکن جذب تراکتورسازی شود.

در همین راستا شنیده می‌شود با توجه به بازیکنانی که جذب تراکتورسازی شده‌اند و پر بودن فهرست بازیکنان، در صورت جذب رضاییان، این باشگاه دیگر پرونده ترابی را دنبال نخواهد کرد.

آنها از طرفی معتقدند بازیکنی که دلش را تیم نیست را نمی‌توانند به زور جذب کنند و از طرف دیگر امید زیادی هم به موفقیت در پرونده مذکور ندارند و پیگیری آنها وقت تلف کردن است.

از سوی دیگر فهرست تراکتورسازی پر شده و حتی برای جذب رضاییان باید نام یکی از نفرات بزرگسال خود را از لیست خارج کنند که این بازیکن ظاهراً یوسف سیدی است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد حاج‌صفی و رضاییان آخرین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی هستند و اگر این اتفاق بیافتد خیال پرسپولیس هم بابت مهدی ترابی راحت می‌شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *