سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند!
اخبار 2338 روز پیش
بدون دیدگاه

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند! + تصاویر

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی؛راحله طهماسبی سروستانی همانطور که از فامیلش پیداست اهل سروستان استان فارس است؛شهری در 75 کیلومتری شیراز.

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند!
گردشگر آنلاین:33 ساله هست و دانشجوی کارشناس ارشد کامپیوتر،در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمده. پدرش بازنشسته اداره پست و مادرش خانه دار است.

همیشه به دنبال کارهای پرهیجان بوده. برخلاف دختران هم سن و سالش، به دنبال بازیهای خشن بوده و رفتارهای پسرانه، از خودشبروز می‌داده!.

وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شد، در خیاطی و آرایشگاه اجاره‌ای مشغول به کار شد؛ ولی دورادور به آرزوهایی که در وجودش نهفته بود، فکر می‌کرد.

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند!

روزها گذشت تا این‌که روزی یکی از دوستان برادرش، با خانه شان تماس گرفت و گفت که در بندرلنگه، دوره‌های ملوانی گذاشتند و نیرو آموزش می‌دهند. برادرش موضوع را با خانواده مطرح کرد و گفت از این کار خوشش نمی‌آید.

همین حرف باعث شد تا، قدری تامل کند. در ذهنش به رویاهایی که داشت اندیشید و خیلی قاطعانه در برابر خانواده‌اش ایستاد و گفت؛ قصد دارد ملوان شود! در همان لحظه اول با مخالفت شدید خانواده مواجه شد و همه او را رویا پرداز و خوش خیال خواندند. اما وقتی اصرار و عزم راسخش را دیدند، در برابر خواسته‌اش تسلیم شدند و از او خواستند سنجیده عمل کند.

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند!

در وهله اول او حتی نمی‌دانست بندرلنگه در کجای ایران قرار دارد؟! اما با تحقیق روی نقشه فهمید کجاست! خواهرش مشوق اصلیش بود.

حمایت‌های او و خانواده‌اش باعث شد تا فردای آن شب، به شیراز برود و با اولین پرواز به بندرعباس و سپس به بندرلنگه حرکت کند.

با کاپیتان «عقیل خواجه» صحبت کرد و به او گفت از راه دوری آمده و پارتی ندار. دلشمی‌خواهد ملوان شود. با هر بدبختی بود او را راضی کرد تا با سازمان بنادر و دریانوردی تماس بگیرد. با رای زنی‌هایی که انجام دادند، موافقت کردند تا راحله به همراه نوزده پسر دیگر،ثبت نام کنند.

سفر عشق با بانوی جوان دریانورد ایرانی | پسرها اذیتم می کردند!

روز اول سر کلاس حاضر شد اما با برخوردهای جالبی مواجه شد. برای این‌که پسرهای دیگر مزاحمش نشوند و سر به سرش نگذارند، از سه پسر سروستانی که با او همکلاس بودند؛ خواست تا به همه بگویند او دخترخاله شان است. با این حرف، از روز اول احساس امنیت بیشتری داشت و دیگر دغدغه مزاحمت نداشت. البته پسرها همیشه مسخره‌اش می‌کردند و سر به سرش می‌گذاشتند.

او اما عاشق کارش بود و البته عاشق سفر؛دوره 6 ماه آموزش را با تمام سختی هایش گذراند و البته پس از چهار بار مردود شدن بالاخره پذیرفته شد.

پی نوشت: راحله طهماسبی دریانورد نمونه استان هرمزگان در سال ۹۶ شد. او افسر دوم شناورهای بالای ۵۰۰ و زیر سه هزار تن است. طهماسبی دوره سی تایم خود را روی کشتی تجاری ساغر گذارند و بعدازآن روی ستاره آریایی کیش، هرمز پیشرو، مشغول به کار بود و در حال حاضر هم در حال آماده‌سازی خود برای یک سری امتحانات است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *