اخبار 2221 روز پیش
بدون دیدگاه

زیباترین زن جهان عاشق سفر است/عکس

زیباترین زن جهان ؛”ساندرا بولاک” هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه اسکار است که در سن 50 سالگی از سوی مجله مشهور “پیپل” عنوان زیباترین زن دنیا را درسال 2015 کسب کرد.

گردشگر آنلاین:ساندرا از مادری آلمانی و پدری آمریکایی متولد شد و تسلط کامل به زبان آلمانی و انگلیسی، او را یکی از دوزبانه های هالیوود کرده است.

دارایی تخمین زده شده زیباترین زن سال به نقل از مجله فوربز ،200 میلیون دلار است.

ساندرا بولاک یک شرکت فیلم سازی به نام “فورتیس فیلم” دارد که تاکنون 8 فیلم در آن ساخته و تولید شده است.

ستاره 50 ساله هالیوودی به غیر از بازیگری دستی در رستوران داری نیز دارد.ساندرا که خود ساکن آستین ،تگزاس است رستوران و کافه “بِس بیسترو” را در این شهر تاسیس کرده که البته سرزدن های هر از گاهی او رونق رستورانش را بیشتر کرده است.

ساندرا بولاک علاقه فراوانی به ورزش های سخت و مخاطره آمیز دارد و اغلب تعطیلات خود را برای کوهنوردی به “جکسون هول” در ایالت “وایومینگ” ،آمریکا می رود.

ساندرا بسیار اهل سفر و تقریبا به اکثر کشورهای مختلف سفر کرده است.او در نقاط مختلف آمریکا خانه ای خریداری کرده است که تعطیلاتش را در آنها می گذراند.

چندی پیش ساندرا “لوئیس” 5 ساله را به فرزندی قبول کرد و در آخرین مصاحبه اش گفت:”او تنها مرد زندگی من است عاشقانه او را دوست دارم و او کسی است که با سرودن شعری در روز مادر اشک های مرا در آورد.”

وی ادامه داد:”لوئیس هنوز نمی داند که شغل من چیست و این حاکی از معصومیت اوست و من می خواهم فعلا در این معصومیت بماند.هنگامی او بفهمد مادرش یک بازیگر است ،هرگز او را مجبور نخواهم کرد که بازیگر شود.”

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *