اخبار 2417 روز پیش
بدون دیدگاه

روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس‌ مرکز روابط‌ عمومی سازمان میراث‌فرهنگی شد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در حکمی روح‌الله مهدی‌نژاد را به‌‌سمت رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب کرد.


میراث‌آریا: در حکم علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به مهدی‌نژاد آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌ موجب این حکم به‌عنوان رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان منصوب می‌شوید.

گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت سازمان، اقتضا می‌کند که ملت شریف ایران اسلامی از برنامه‌ها، اقدامات و عملکردها مطلع و برای تعالی و تکامل بیشتر در جریان امور قرار گیرند.

برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با فعالان رسانه‌ای سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، همچنین فرهنگ‌سازی در حوزه‌های سه‌گانه فعالیت سازمان، برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و مدیریت فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و انعکاس دقیق و صحیح فعالیت‌های سازمان و مستند‌سازی چندرسانه‌ای از اهم وظایفی است که انتظار می‌رود با ارتباط مستمر با شورای اطلاع‌رسانی دولت و تعامل سایر حوزه‌ها و بهره‌گیری از توان کارشناسی و همکاری کارکنان در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف سازمان محقق شود.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

پیش از این پوریا سوری ریاست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را بر عهده داشت.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *