اخبار 1978 روز پیش
بدون دیدگاه

حاشیه های خود ساخته برای تراکتورسازی تمامی ندارد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل جاری از لحاظ فنی تقویت شده و در هفته های گذشته با نتایجی که به دست آورده خود را در قواره مدعیان نشان داده است، اما از سوی دیگر این تیم در خارج ازمیدان همچنان درگیر حاشیه های خود ساخته و بی پایانی هست که برای تیم تبریزی تمامی ندارد!

به گزارش فرتاک ورزشی تراکتورسازی فصل گذشته با شرکت چینی لی نینگ، تولید کننده پوشاک و تجهیزات ورزشی برای همکاری به توافق رسید و اتفاقا یک همکاری مطلوب را در سال گذشته طرفین پشت سر گذاشتند اما با آغاز فصل جدید و دگرگون شدن ساختار مالکیت و مدیریت تیم تبریزی، گویا تعهدات نیز به بوته فراموشی سپرده شده و مالک میلیاردر این تیم بدون توجه به تعهدات قبلی اقدامات عجیبی را انجام می دهد.

در همین راستا تبریزی ها در فصل جاری بدون توجه به قرارداده 3 ساله قبلی با لی نینگ، به سراغ یک تولیدی ایرانی و یک تولیدی خارجی رفته و با میکسی ناهمگونی از این دو تولیدی در رقابت های لیگ برتر به میدان می روند.

در این بین نیز شکایات و گلایه های نمایندگی ایران شرکت لی نینگ نیز راه به جایی نبرده و حتی جلسه دو هفته پیش مسئولان تراکتورسازی و لی نینگ کنسل شد تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. این در حالی است که دیروز نیز قرار بود طرفین بر سر برخی راهکارها برای توافق بر سر قرارداد امضا شده به توافق برسند اما پیامک وکیل باشگاه تراکتورسازی باعث شد تا این اتفاق نیفتد و چاره جز شکایت لی نینگ از باشگاه تراکتورسازی باقی نماند. در این خصوص حتی اسدی، مدیرعامل و الیاسی، رئیس هیات مدیره ان باشگاه نه پاسخگوی مسئول لی نینگ هستند و نه پاسخگوی رسانه تا تکلیف این موضوع هرچه سریع تر مشخص شود.

با همه این اوصاف قرار است شرکت چینی لی نینگ به زودی شکواییه ای را تنظیم و علیه باشگاه تراکتورسازی به فیفا ارسال کند به این امید که خسارت های ناشی از این قرارداد در قالب جریمه باشگاه تبریزی به شرکت لی نینگ پرداخت و جبران شود.

عیسی براری، نماینده شرکت لی نینگ در ایران در این خصوص به فرهیختگان گفت: برای اینکه در نهایت کار به اینجا نکشد، چند ماه با الیاسی و اسدی مذاکره کردیم و قرار شد تا آنها نیز بعد از مشورت و مذاکره با وکلای باشگاه، در این خصوص تعیین تکلیف کنند. در همین راستا حتی قرار بود امروز (شنبه عصر) جلسه نهایی را با وکیل تراکتورسازی برگزار کنیم که با پیامک وی مبنی بر اینکه کار قانونی خود را انجام دهیم، دیگر مجبور به شکایت شدیم.

وی ادامه داد: ما به خاطر هواداران پرشور تراکتورسازی و به احترام مردم تبریز که تنها دلخوشی آنها این تیم است، همه تلاش خود را کردیم و 4 ماه نیز تلاش ها و مذاکرات خود را ادامه دادیم، اما با پیامک وکیل تراکتورسازی که اعلام کرده بود اقدام قانونی خود را انجام دهید، راهی جز شکایت به فیفا باقی نخواهد ماند. مردم تبریز از ما دلخور نباشند. به طور قطع ایرادی از ما نبوده است چراکه ما همین کیفیت لباس را به استقلال و پرسولیس هم ارائه می دهیم اما دوستان در تراکتورسازی نخواستند با ما همکاری کنند.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *