اخبار 2443 روز پیش
بدون دیدگاه

جذب ۲۰ هزار گردشگر آمریکایی و اروپایی برای درمان به ایران

یک فعال گردشگری ایرانی مقیم در آمریکا با بیان اینکه هزینه درمان در ایران ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از سایر کشورها است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در قالب طرح گردشگری پزشکی، از اروپا و آمریکا بیش از ۲۰ هزار گردشگر به ایران سفر کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر مارک سرمدی در همایش ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی به عنوان کارگزار این طرح در آلمان و آمریکا بیان کرد: برای سرمایه‌گذاری در این زمینه آماده‌ایم و مطمئنیم این سرمایه‌گذاری به دلیل هزینه، ‌کیفیت و امنیت در ایران سودمند است.

وی با اشاره به پیش‌بینی که برای جذب ۲۰ هزار گردشگر سلامت در جریان اجرای این طرح توسط تنها کارگزار آمریکا و آلمان گفت:‌ می‌توانیم سرمایه‌گذاری سنگینی در اروپا، آمریکا و حتی استرالیا داشته باشیم، اما پیش‌زمینه آن تبلیغات برای معرفی تخصص و هزینه درمان‌های پزشکی در ایران است.

«سرمدی» با اشاره به مزیت‌های ایران برای جذب گردشگر پزشکی اظهار کرد: پزشکان ایرانی در سراسر جهان افراد خوشنامی هستند. در آلمان بیش از ۹۵ درصد روسای بیمارستان‌ها ایرانی هستند و متخصصان و فوق متخصصان زیادی در آمریکا ملیت ایرانی دارند. همین بزرگترین تبلیغ برای تخصص پزشکی کشورمان است. ضمن اینکه ایران یکی از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود و ما می‌توانیم جهان را متوجه این مزیت کنیم.

همایش سامان‌دهی و آغاز طرح اجرایی گردشگری پزشکی با حضور وزیر کار و کارگزاران ۳۷ کشور رونمایی شد. این طرح قرار است در ۱۷ بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی و ۵ بیمارستان خصوصی اجرا شود. هر یک از کارگزاران خارجی در جریان این طرح موظف هستند گردشگرانی را از کشور مبدأ برای درمان‌های پزشکی به ایران هدایت کنند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *