ترسناک ترین هتلی که می توان در آن اقامت کرد! تصاویر
اخبار 2331 روز پیش
بدون دیدگاه

ترسناک ترین هتلی که می توان در آن اقامت کرد! تصاویر

ترسناک ترین هتلی که می توان در آن اقامت کرد؛قصد داریم شما را با ترسناک ترین و درعین حال جالب ترین هتل دنیا آشنا کنیم!

ترسناک ترین هتلی که می توان در آن اقامت کرد! تصاویر
بعضی مواقع در هنگام طبیعت گردی می‌خواهید در گل و لای فرو روید و کثیف شوید اما در هنگام شب به جای لوکس و راحتی برگردید. ناتورا ویو با کابین‌های ماجراجویانه این امکان را برای شما فراهم می‌کند. پوسته کابین‌ها شفاف هستند و خود کابین‌ها در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح زمین معلق هستند. درست شنیدید ما در مورد یک هتل شگفت‌انگیز با دید پرنده از منطقه پرو صحبت می‌کنیم!

مالکیت اسکای لج به دست دو کارآفرینی است که آن را ساخته‌اند. آنها چاشنی کوهنوردی را نیز به کابین‌ها اضافه کرده‌اند. پس شگفت‌زده نخواهید شد هنگامی که بدانید تنها راه ورود به کابین‌ها ۴۰۰ متر کوهنوردی یا استفاده از زیپ‌لاین است.

تنها راه ورود به کابین‌ها ۴۰۰ متر کوهنوردی یا استفاده از زیپ‌لاین است.

هر دو روش شما را به پایین کوه، جایی که کابین‌ها هستند می‌برند. اما هنگامی که وارد کابین‌ها می‌شوید، همه چیز لوکس و شیک است. هر کابین شامل: یک فضای ناهار خوری، چند تخت پنبه‌ای مناسب و یک دستشویی جداگانه است. بالای هر کابین یک سکو برای خوردن صبحانه در فضای باز وجود دارد. شما همچنین می‌توانید با خود، شام لذیذ و نوشیدنی مناسب به کابین‌ها بیاورید و یک شب رویایی و لوکس را در بالای کوه تجربه کنید.

طول کابین‌ها ۷/۳ متر و عرض آنها ۲/۴ متر است و با آلمینیوم سبک و پلی‌کربنات ضد آب ساخته شده است. به محض رسیدن به داخل کابین‌ها با منظره پاناروما ۳۰۰ درجه روبه‌رو می‌شوید. این منظره شامل دره‌ای که پایین پای شما قرار گرفته و ستاره‌های بالای سرتان است. همچنین می‌توانید کرکس آمریکایی را هنگامی که در حال پرواز کردن از جلوی کابین شما است ببینید!

این مجموعه تنها شامل سه کابین و یک رستوران است که جمعا می‌توانند پذیرای ۸ مهمان باشند.

با توجه به این که روشنایی داخل کابین‌ها با استفاده از سلول‌های خورشیدی است و به جای حمام‌های معمولی، سیستم حمام خشک در این کابین‌ها استفاده شده است، این اقامت‌گاه به طرز قابل توجهی با طبیعت سازگار است.

این مجموعه تنها شامل سه کابین و یک رستوران است که جمعا می‌توانند پذیرای ۸ مهمان باشند. پس ما به شما توصیه می‌کنیم که همراه خود کتاب بیاورید.

منبع:کجارو

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *