تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند
اخبار 2357 روز پیش
بدون دیدگاه

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

تایلند کشوری فوق العاده زیبا با طبیعتی جذاب است. به هر شهری از تایلند که سفر کنید و برای مدتی اقامت کنید، میتوانید با بازدید از جاذبه های توریستی تایلند و رفتن به دامان طبیعت از این زیبایی های بی شمار لذت ببرید. مطمئنا با بازدید از این مناطق تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند را خواهید داشت.

اگر تور تایلند را برای سفر انتخاب کرده اید و میخواهید از دیدنی های تایلند لذت ببرید با ما همراه باشید. خواندن این مطلب به شما کمک می کند که جاذبه های شهرهای مختلف تایلند بشناسید و جذاب ترین دیدنی های تایلند را برای بازدید انتخاب کنید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

جاذبه های گردشگری بانکوک

در میان شلوغی های پایتخت تایلند میتوانید رفتن به پارک های تفریحی را انتخاب کنید و یا از بناهای تاریخی و زیبا و معابد این شهر دیدن کنید.. در بانکوک میتوانید به بهترین شهر بازی تایلند بروید و یا بهترین پارک آبی تایلند را برای تفریح انتهاب کنید. اگر تور بانکوک را انتخاب کرده اید حتما از این 2 مکان دیدن کنید.

پارک دریم وُرلد بانکوک – Dream World Park Bangkok

یکی از جذابترین دریم ورلد است که در 7 کیلومتری جاده رانگ سیت اونکاراک واقع شده است و دارای فضا هایی خیالی و انواع ماشین ها و بازی های تفریحی می باشد. شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار مختلف از جمله تاب و سرسره های رنگین، قلعه ای فانتزی و تفریحی و مجسمه های جذاب ، یکی از مکان های تفریحی دیدنی شهر بانکوک است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

کاخ بزرگ بانکوک – Grand Palace Bangkok

کاخ بزرگ (Grand Palace) که در مرکز شهر بانکوک در واقع قصری مجلل برای پادشاهان تایلند است. که در ابتدا قرار بود به عنوان مقر حکمرانی پادشاهان تایلند استفاده شود ولی پس از مدتی تصمیم گفتند که از این کاخ فقط برای برگزاری مراسم رسمی خاندان سلطنتی استفاده شود.
این کاخ بزرگ و زیبا تنها یک کاخ برای اقامت نیست، مجموعه ای از از کاخ ها، عمارات ، معابد و باغ های متعدد است. مشهورترین آنها معبد بودای زمردین یا وات پرا کائو (Wat Phra Kaew) است. این معب به عنوان مقدس ترن معبد بودایی بانکوک شناخته شده است.
مواطب باشید در هنگام ورود به معابد و امکان مقدس تایلندی ها به قوانین آن ها احترام بگذارید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

جاذبه های گردشگری پاتایا

با توجه به اینکه پاتایا یک شهر ساحلی است مسلما جذابترین تفریحات در این شهر تفریحاتی آبی و همینطور بازدید از مناظر زیبا و طبیعت بی نظیر این شهر است. توصیه ما به شما این است که علاوه بر تفریحات آبی ساحلی مانند جت اسکی، قایق سواری و غواصی از تفریح در بزرگترین پارک آبی تایلند هم لذت ببرید. در اینجا با ما باشید با معرفی جذابترین تفریحات پاتایا.

پارک آبی کارتون نتورک پاتایا – Cartoon Network Amazon Pattaya

کارتون نتورک بزرگترین پارک آبی تایلند که در پاتایا قرار دارد. این پارک مجموعه ا‌ی بزرگ و جذاب است و ۳۰ تفریح آبی مدرن را میتوانید در این پارک آبی تجربه کنید. در این پارک که به چندین بخش مجزا برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان تقسیم شده است، می‌توانید از بازی های بی نظیر و مخصوصا چندین سرسره‌ی آبی، نمایش‌های سرگرم‌کننده لذت ببرید. برای صرف غذا هم میتوانید از فود کورتی که در این پارک آبی هست استفاده کنید. در این فودکورت می‌توانید انواع غذا از مناطق مختلف تایلند را امتحان کنید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

بازار شناور پاتایا -Pattay Floating Market

یکی از جذابترین قسمت های سفر در تایلند برای گردشگران بازدید از بازارهای شناوری است که در بانکوک و پاتایا وجود دارد. در ابتدا این کانال ها برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شدند اما کم بعد به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تبدیل شدند. در این بازارها می توانید میوه های تایلندی و غذاهای متنوع تایلندی بخرید و صنایع دستی تایلند برای سوغات خریداری کنید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

جاذبه های گردشگری پوکت

پوکت جزیره ای فوق العاده زیبا و جذاب و مکانی برای گردشگران و توریست های خاص. این جزیره شاید تکه ای از بهشت است. آرامشی دلچسب و فضای فوق العاده برای تفریح و استراحت دارد. بهترین تفریح در پوکت تفریحات ساحلی و آبی است، البته میتوانید از معبدها نیز دیدن کنید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

غواصی در پوکت

سواحل زیبا و آب شفاف و آبی رنگ آن شما را به شنا و غواصی ترغیب می کند. توریست ها در این منطقه می‌ِتوانند غواصی کنند و به تماشای زیبایی‌های زیر دریا و جانوران دریایی رنگارنگ در این منطقه بپردازند. کلوپ های مختلف غواصی در جزیره هستند که سایت های متنوعی دارند و می توانید هر کدام از این سایت ها را که شامل شامل تپه دریایی Anemone، جزیره Phi Phi و کشتی قدیمی غرق شده است را انتخاب کنید و از غواصی در این مناطق لذت ببرید.

تجربه سفری هیجان انگیز به تایلند

منبع : http://thaitor.ir/

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *