اخبار 2004 روز پیش
بدون دیدگاه

بازتاب رابطه رونالدو با زن آمریکایی!/عکس

رابطه کریستیانو رونالدو یا یک زن آمریکایی و پرداخت حق السکوت به او در رسانه‌های مختلف بازتاب داشته است.

به گزارش ایسنا، خبر تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس آمریکا در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است.

کریستیانو رونالدو در واکنش به این خبر گفت: این‌ها اخبار دروغ هستند. می‌خواهند خودشان را با نام من مطرح کنند. این طبیعی است. می‌خواهند با آوردن نام من مطرح شوند و بر سر زبان‌ها بیفتند. این قسمتی از شغل ماست.

مایورگا زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده با بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد این رفتار رونالدو تجاوز بوده است و او هنوز پیامد آن شب را در زندگی خودش حس می‌کند.

اشپیگل آلمان با بیان این جزئیات اعلام کرد کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است و اسنادی در اختیار دارد که”مایورگا” تمایل به رابطه با ستاره پرتغالی نداشته ولی این بازیکن با اصرار و با وجود ممانعت مایورگا اقدام به تجاوز و در ادامه پرداخت ۳۷۵ هزار دلار حق السکوت کرده است.

وکیل کریستیانو رونالدو نیز واکنش نشان داد و اقدام اشپیگل را نقض آشکار حق انسانی دانست و عنوان کرد علیه این روزنامه شکایت خواهد کرد و ماجرای اتهام به رونالدو را پیگیری می‌کند. در این بین مسئولان روزنامه آلمانی نیز اعلام کردند مدارکی در اختیار دارند که ادعای آنها را اثبات می‌کند.

کریستیانو رونالدو که در ابتدای فصل به یوونتوس پیوسته است در گلزنی چندان فروغ گذشته را نداشته و تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کرده است.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *