اخبار 1966 روز پیش
بدون دیدگاه

اپیدمی تشویق کاشیما در ورزشگاه ها!/ سپاهانی‌ها و تراکتوری‌ها هم حامی کاشیما شدند

امروز در ورزشگاه های شهرهای مختلف از کاشیما آنتلرز حمایت شد.

به گزارش مدال، در برخی شهرستان ها از جمله تبریز و اصفهان شعار هایی بر علیه پرسپولیس داده شد. یکی از حواشی بازی تیمهای تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان این بود که هواداران تیم تبریزی دست به تشویق تیم کاشیما زدند. آنها با شعارهای معروف فارسی تیم ژاپنی را مورد تشویق قرار دادند و سپس شعارهایی علیه تیم پرسپولیس سر دادند. در ابتدا چند سکو مشغول این کار بودند اما دقایقی بعد کل استادیوم دست به تشویق کاشیما آنتلرز ژاپن زدند و همانطور که گفته شد علیه پرسپولیس شعار دادند.

هم چنین تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه نقش جهان ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام شد. هواداران سپاهان که از برد‌های تیمشان خرسند بودند تا دقایق پایانی در نقش جهان جشن شادی برپا کرده و تیم کاشیما ژاپن، حریف فردای پرسپولیس را تشویق کردند.

این شعارها علیه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی شکل گرفتند که این تیم فردا برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در فینال این رقابت ها به میدان می‌رود. معمولا در سایر نقاط جهان رقابت های باشگاهی با ملی تفاوت دارد اما این اپیدمی درست یک روز قبل از بازی فینال و به صورت همزمان جالب توجه به نظر می‌رسد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *