هلیا اسدی
اخبار 2005 روز پیش
بدون دیدگاه

افشاگری درباره بازیکن سابق استقلال:او زن دوم داشت+عکس همسر دوم

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی عجیب نوشته جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال یک همسر دوم مخفی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه انگلیسی سان روز گذشته گزارشی عجیب در مورد جی لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال منتشر کرده است. این روزنامه در شروع مطلب خود نوشته جی لوید ساموئل که در تصادف تراژیک با ماشین جان خود را از دست داد، یک همسر دوم مخفی داشته است.

هلیا سهیمی، که گویا یک خانم خواننده در ایران است، در بین پست‌های متوالی‌ای که بعد از مرگ ساموئل منتشر کرده، او را «بهترین شوهری که می‌توانستم آرزو کنم» خوانده است.
گفته می‌شود «اِما ساموئل» همسر ۳۸ ساله جی لوید و مادر سه فرزند او، بابت فهمیدن این رابطه شوکه شده است.
جی لوید بازیکن ۳۷ ساله سابق استون‌ویلا، در ماه می‌گذشته هنگام رانندگی با رنجروور خود با یک ماشین ون تصادف کرد و در شعله‌های آتش ناشی از این تصادف سوخت و جان خود را از دست داد.

هلیا اسدی
همه اعضای خانواده او بابت از دست دادن پسر، پدر، همسر و برادر دوست‌داشتنی خود، داغدار شدند.
اما هلیا سهیمی هم که گویا زمان بازیگری جی لوید در ایران با او آشنا شده بود، بابت مرگ این بازیکن داغدار شده و غم و اندوه خود را ابراز کرده است.
پنج‌شنبه گذشته بود که هلیا ویدئویی از جی لوید در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که در آن جی لوید به او می‌گوید: «وقت‌هایی که ناراحت و غمگینی به این ویدئو نگاه کن و بدون که به زودی با هم خواهیم بود.» این زن در ادامه نوشته: «خیلی تنها شدم و دلم برات تنگ شده» و سپس اضافه کرده‌: «فقط دو ماه و هشت روز از قولی که بهم دادی گذشته.»
در یک پست دیگر که در ماه ژوئن منتشر شده، نشان می‌دهد که جی لوید گویا در خفا تغییر دین داده و مسلمان شده تا این دو نفر بتوانند با هم ازدواج کنند.
این خانم نوشته: «یادت می‌آد روزی رو که مسلمان شدی و بعدش یک جشن خصوصی گرفتیم و آرزو کردیم که خیلی زود بتونیم این قضیه رو به دیگران بگیم؟»


جی لوید سال ۲۰۰۸ با اِما ازدواج کرد، البته آن‌ها قبل از ازدواج دو پسر داشتند که حالا ۱۴ و ۱۲ ساله هستند. اِما یک سال بعد از این ازدواج یک پسر دیگر به دنیا آورد، آن زمان جی لوید در بولتون بازی کرد و اِما هم برای اینکه بیشتر پیش فرزندانش باشد از شغل خود که طراحی داخلی بود دست کشید.
بعد از آن بود که جی لوید از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به ایران رفت تا برای استقلال بازی کند و در آن زمان به گفته همسرش فقط هر «سه، چهار ماه یک بار» به انگلیس برمی‌گشت.
طی همین یک ماه گذشته هلیا سهیمی عکسی دیگر از خودش در کنار جی لوید منتشر کرد و نوشت‌: «همه روزهایم را با نگاه به عکس‌هایی که در آفریقا گرفتیم می‌گذرانم. تو برای من بودی و من برای تو… تو بهترین مرد دنیایی…»
هلیا همچنین در یکی از عکس‌های خود پیراهنی را که جی لوید در تیم استقلال می‌پوشید به تن دارد. پست‌های او البته نشان می‌دهد او رابطه نزدیکی هم با کارون مادر ۵۴ ساله جی لوید و لزلی آن، خواهر ۳۸ ساله او دارد. هلیا در یکی از پست‌های خود کارون (مادر ساموئل) را یک «فرشته» خوانده و نوشته‌: «ممنونم که جی لوید را به دنیا آوردی تا من بتوانم طعم حقیقی عشق را بچشم» و یکی دیگر از پست‌هایش را هم با جمله «تن‌ها خواهر شوهر دنیا» به پایان برده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *